dzeus Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 Moje pytanie pewnie jest troche lamerskie ale jestem początkujący w 3ds max i pojawił się przede mną pewien problem: mam postać z idealnie wstawionym szkeletem, mogę ją dowolnie animować. Ale teraz chciałem ją ubrać w dość zwiewne szaty (dokładniej mówąc w plaszcz) i zastanawiam się czy jest jakiś sposób aby takie ubrania modelowane były przez ruchy postaci, które w nich siedzą, tzn aby materiał układał się na cele tak jak powinien, tam gdzie trzeba luźno a w innych miejscach ciasno itp. bardzo proszę o odpowiedź lub może wskazanie jakiegoś tutorialu?
Falcrum Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 Możesz skorzystać z SimCloth\'a, lub Reactora...do obydwu są tutoriale na www.max3d.pl Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się