claude Napisano 17 Luty 2008 Share Napisano 17 Luty 2008 jakoś nie mogę ustawić fajnego oświetlenia w pomieszczeniu, ogólnie mały kontrast, próbowałem podbić kontrast przez funkcje post procesing ale to nie to, jakos wczesniej rendery wychodziły mi lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 18 Luty 2008 Share Napisano 18 Luty 2008 pytanie czym oswietlasz scene ? jesli tylko environmentem to .. mysle ze jesli dasz 1 lampe to powinny pojawic sie cienie rzucone i wlasne a takze jasne strony bryl ... przez co i wiekszy kontrast .. a kontrast mozna podrasowac w color mapingu ( VRAY ) i tam masz dark bright multiplier , albo podrasowac w PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 18 Luty 2008 Share Napisano 18 Luty 2008 Nałóż tekstury na obiekty, a przynajmniej daj im kolory odpowiadające finalnym teksturom. Wszystko zmieni się diametralnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 18 Luty 2008 Share Napisano 18 Luty 2008 no i zapodaj mniej płaskie światło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 i to napewno vraysun czyli troszke bardziej pionowo to bedzie mniej taki żółtawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się