Napisano 17 Luty 200817 l jakoś nie mogę ustawić fajnego oświetlenia w pomieszczeniu, ogólnie mały kontrast, próbowałem podbić kontrast przez funkcje post procesing ale to nie to, jakos wczesniej rendery wychodziły mi lepiej
Napisano 18 Luty 200817 l pytanie czym oswietlasz scene ? jesli tylko environmentem to .. mysle ze jesli dasz 1 lampe to powinny pojawic sie cienie rzucone i wlasne a takze jasne strony bryl ... przez co i wiekszy kontrast .. a kontrast mozna podrasowac w color mapingu ( VRAY ) i tam masz dark bright multiplier , albo podrasowac w PS
Napisano 18 Luty 200817 l Nałóż tekstury na obiekty, a przynajmniej daj im kolory odpowiadające finalnym teksturom. Wszystko zmieni się diametralnie.
Napisano 28 Luty 200817 l i to napewno vraysun czyli troszke bardziej pionowo to bedzie mniej taki żółtawe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto