MEZmaster Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Mam kolejny drobny problem początkującego. Kiedy konwertuję obiekt do editable poly, zwiększa mi się ilość verteksów. Gdzie mogę ustawić, aby nie dodawało mi nowych verteksów na liniach? W pomocy nic nie znalazłem.
MEZmaster Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Nie znam dokładnie określeń... Najpierw tworzę linie, a później dodaję surface. Tak to mniej więcej wygląda.
mrkrzysiek Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 jak nadajesz surface masz coś takiego jak Patch Topology jak dasz tam na 0 to Ci nie doda żadnych dodatkowych verteksów ale jak Splin którego narysowałeś ma Bezier'a czyli jest wygięty to Ci wtedy zrobi z niego prosta linię 1
MEZmaster Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Jak ustawiłem "Patch Topology" na 0 to dobrze jest z verteksami, ale strasznie zaokrąglił mi obiekt. Nie da się jakoś inaczej? Narazie zrobię na tym okrągłym, może dalej ładnie wyjdzie, jak dodam po kilka cięć. Napisał bym w WIP, ale to mój pierwszy bardziej złożony obiekt, który zamierzam skończyć i nie wiem, czy skończę...
mrkrzysiek Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 zależy jak wygląda twoja siatka nie wiem czy korzystasz z tego KLIK tutoiala ale jak Spliny to pewnie tak, ja od niego zaczynałem i mi się podobał ale na sieci jest dużo innych pokazujących modelowanie od razu w Poly
MEZmaster Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Z różnych tutków korzystam. Tego akurat nie studiowałem, ale kilka filmów i jakieś tłumaczone z ruskich stron przeglądałem. Teraz mam przed sobą tutorial z tutorials2d.com (blueprinty też). Ja na przykład blueprinty umieszczam nie na boxach, tylko na plane'ach, ale ogólnie podobnie robię jak na tym tutku, który podałeś.
Rekomendowane odpowiedzi