Skocz do zawartości

Verteksy przy "convert to editable poly"


MEZmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejny drobny problem początkującego.

Kiedy konwertuję obiekt do editable poly, zwiększa mi się ilość verteksów. Gdzie mogę ustawić, aby nie dodawało mi nowych verteksów na liniach? W pomocy nic nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jak ustawiłem "Patch Topology" na 0 to dobrze jest z verteksami, ale strasznie zaokrąglił mi obiekt. Nie da się jakoś inaczej?

 

Narazie zrobię na tym okrągłym, może dalej ładnie wyjdzie, jak dodam po kilka cięć. Napisał bym w WIP, ale to mój pierwszy bardziej złożony obiekt, który zamierzam skończyć i nie wiem, czy skończę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z różnych tutków korzystam. Tego akurat nie studiowałem, ale kilka filmów i jakieś tłumaczone z ruskich stron przeglądałem. Teraz mam przed sobą tutorial z tutorials2d.com (blueprinty też).

 

Ja na przykład blueprinty umieszczam nie na boxach, tylko na plane'ach, ale ogólnie podobnie robię jak na tym tutku, który podałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności