Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Jestem w trakcie robienia mojej kolejnej wizki tym razem będzie to biuro. pierwszy obrazek to zwykły view ze światłami użytymi w scenie popatrzcie na texturę obrazka na ścianie. Kolejny obrazek to ten sam view tylko z defaultowymi światłami w scenie. Ostatni obrazek to render przy użyciu świateł z drugiego obrazka. Textura obrazka na ścianie rożni się od tego z widoku na drugim obrazku, po zmniejszeniu intensywnosci swiatła w renderze wystepuje szum w scenie zastosowałem 4 światła vray plane o intensywności 6, jedno na każde okno oraz jedno światło directional light jako słońce o intensywności 1. W environment skylight ustawione na 1 Proszę o wszelkie rady dotyczące kompozycji sceny oraz co sądzicie o modelingu i wszystkich innych przydatnych informacji żeby scena była bardziej realistyczna. Aha primary Gi to irradiance map a secondary to light cache. pozdrawiam.

 

viewlightbv6.jpg

viewnolighttj8.jpg

renderlightrf7.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

skad wzial Ci sie ten cien przy oknie? Tak mi sie wydaje, ze skoro obiekty stoja tak blisko okna to cien powinien byc wyrazniejszy, no i same obiekty mocniej oswietlone... ale ja sie nie znam :/

Napisano

zostaw tego paskudnego V-raja... wszystkie wizki robi takie same, wystarczy spojrzec i juz wiadomo, ze to V-raj, sztuczny do bUlu. Zobacz te ich lazienki, wszystkie takie same tylko kolor sie zmienia... kto im za to placi to nie wiem ;) Zajmij sie Maxwellem Ci radze :-) Gwarantuje, ze ta sama scena wrzucona do Maxwella, bez materialow zmiecie Ci czapke (peruke, cokolwiek) z glowy, sprobuj.

Napisano

MAykel > nie wiem o co chodzi ale ostatnio strasznie się udzielasz na forum... niekoniecznie inteligentnie. V-ray jest wydajnym rendererem do małych projektów, stillów, wręcz stworzony do wizek. a że ty tego nie potrafisz docenić i zobaczyć to twoja wina.

 

to nie narzedzie tworzy prace... ale człowiek btw.

Napisano

trochę pusto i łyso. Za oknem gołe niebo, ani ziemi nie widać. Ale ogólnie nie najgorzej. Jeszcze parę śmieci dodaj i będzie fajnie:D

Napisano

Xiz0r: ile Ty masz lat, ze taki nudny juz jestes? Polecam Tok FM i niedzielnOm audycje "łubi dubi" z łasiczKOm i olszakiem :-)

a co do udzielania, to lubie sie poudzielac, czasami nie inteligentnie, zabronisz mi :-)

zawsze to lepsze niz "gratki', "super wyszlo', "szacun"... i masa innych bredni. Jak ci przeszkadza to sie przejdz na film, albo wstaw mi nowOM rurke, kranik przelotowy i wejscie do baterii :D

Napisano

Kolejny update.

Maykel: wolę pozostać przy vray.

Razi91: Zabrałem twoją opinię pod uwagę i dodałem kilka obiektów od sceny: zegar, dywan oraz regał na książki. Teraz juz nie powinno być tak pustawo :)

Co do materiałów to wiele jeszcze nie ruszałem a niektóre wymagają zmiany takie jak materiał dywanu. Proszę o opinie oraz komentarze.

room1px4.jpg

Napisano

Zegarek ciekawy:D Dywan trochę zbyt gruby. Jakieś dziwne załamanie na biurku, ale tak chyba miało być. No może jeszcze zrób jakieś wykończenia nóżek z tych krzeseł. I jakieś światło, bo trochę za ciemno. I cienie są nieco za miękkie. Zrób żeby monitor świecił i było to widać na tym fotelu.

 

Teraz już nie jest tak pusto, ale widziałeś kiedyś w jakimś biurze taki porządek na biurku? Ogólnie lepiej. Pracuj dalej:D

 

Dodaj może jakiego miśka na biurko:p

Napisano

Razi91: Dodam kilka modeli na biurko, co do załamania to efekt nie zamierzony muszę go poprawić, a o miśku to zpaomnij :P.

 

Marcin_ps: Wielkie dzięki za doradzenie użycia materiału overridemtl. Ściany i inne otoczenie już tak bardzo nie odbiera koloru podłogi.

 

Użyłem beżowego koloru na ściany ale nie za bardzo to pasuje więc zmienie na biały. Rendering trwa pół godziny jak sądzicie to dobrze czy źle? Procek to athlon 3000+ niepodkręcany oraz 1 gb ram ddr . Dywan z vray fur w jednym miejscu jest mniej gęsty niż w pozostałych co radzicie? Wiele modeli nie ma końcowych materiałów na pierwszy ogień idzie materiał biurka. Które inne materiały też wam się nie podobają? za wszelkie rady będę wdzięczny.

 

room100x21lt5.jpg

Napisano

>Procek to athlon 3000+ niepodkręcany oraz 1 gb ram ddr

 

hmmm to juz wiem, dlaczego wolisz vraya :/

fajny kolorek sciany, ja bym dal mocniejsze swiatlo z okna, bo cos markotnie sie zrobilo. Dodal bym cos na ksztalt direct lighta z Mentala, zeby cienie byly ostre. A co do kamery, to bym wyrownal te krzywizne obrazu i szafki z lewej strony. Te niebieskie ksiazki chyba za bardzo kontrastowe i walOM po oczach. Poza tym, robi sie fajnie pastelowo :-) aha i zmien tego wyplowialego niedzwiedzia :D aha v2.0 i dodaj AmbienT okluzyn, bo Ci wisi... krzeslo i obraz i... ;)

Napisano

Kolejny update.

Zastosowałem się do waszych rad, nie wszystko jeszcze wygląda tak jak powinno. Muszę zmienić materiał biurka zwiększyć intensywność direct light bo nagle słabiej świeci. Proszę o rady oraz wszelkie inne komenty pozdro.

room100x000zw7.jpg

Napisano

jak sie umie renderenowac i zna render to nawet scanline jest wypas wiec bez gadania ze to vray ble fu itp bo smiech na sali poprostu !

Co do scenki to daj jakies ostre swiatlo z okna, zmien filter AA bo ostrosc slaba

popracuj nad oswietleniem, szczegolnie polecam watek light contest gdzie mozna sie duzo nauczyc vraya.

Napisano

hc- nie odpowiadaj na takie pytania, niech popróbuje, poszyta hepla i sam dojdzie do wniosku jaki używać a wiedzę bedzie miał wiekszą ;)

Napisano

Witam Użyłem tego filtra aa co napisałeś wygląd poprawił się a czas renderingu trochę sie wydłużył. Zamiast direct light dałem Vray sun przy ścianie obok okna jest dziwna plama oraz za zegarem wiecie czym jest spowodowana? Co sądzicie o oświetleniu?

roomsunzp1.jpg

Napisano

Kolejny update. Render time coraz bardziej się wydłuża :/ Mam nadzieje że tym razem nie oszczędzicie uwag i komentarzy :) Jaki znacie dobry sposób na zrobienie tła za oknem? Pozdrawiam

pokojnicego4.jpg

Napisano

możesz dodać je w photoshopie np. w nim też możesz troszkę podreperować render min. kontrast, jasność i co tam jeszcze sobie chcesz. blurujesz wtedy też trochę krawędzie okien i wtedy tło w miarę zlewa się z obrazkiem. cześć ludzi dodaje poprostu plane za oknem z obrazkiem jaki tam trzeba i tyle.

 

btw. to wizka dla klienta czy tak do nauki?

Napisano

Witam, zmieniłem ustawienia kilka materiałów dodałem kilka detali oraz dodałem tło za oknem. Co sądzicie o tle za oknem? Czy jakieś materiały nie pasują w scenie? co byście tu poprawili? co się nie podoba?

Zmieniłem kilka ustawień rendera, obrazek renderuje się znaczne szybciej.

roomniceenvirno5.jpg

 

 

a tutaj zbliżenie na półki

boxeslm8.jpg

 

Proszę wytykajcie wszelkie błędy i komentujcie Pozdrawiam.

Napisano

pozwolisz że troszkę się pobawię twoim renderem w photoshopie :) zwiększyłem kontrast, troszkę jasność, dodałem lekki szum i inteligentne wyostrzenie. jeśli się nie spodoba to oczywiście że mogę wyrzucić. sam jestem początkujący w te klocki ;)

roomniceenvirno5lh3.jpg

Napisano

Bardzo ładnie ci wyszło to podrasowywanie w ps. Jestem w trakcie renderowania ostatniej wersji sceny potem także pobawię się w ps i wrzucę jako skończoną pracę pozdrawiam.

Napisano

ja wiem, ze wolisz jak ci piszOM te co majOM po 2000 postow, ale wez sobie do serca rade skromnego Maykela i daj Ambient Occlusion.

Trosiek, a Ty sie zajmij lepiej inteligentnym wyostrzaniem wlasnych renderow :/

  • Sad 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności