Skocz do zawartości

[3d max]Zniekształcanie kości


Qjon

Rekomendowane odpowiedzi

nogabt0.th.jpg

 

Chodzi o to, iż podczas obracania (w dowolnej osi) kość zniekształca się. Inne kości tak sie nie zachowują. Próbowałem wymienić tą kość (usunąłem i stworzyłem jeszcze raz) ale zachowywała się tak samo.

 

Mogę prosić o pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

pivota nie ruszałem, jest normalnie w miejscu połączenia ustawiony standardowo.

zresztą dla czystości sumienia próbowałem z tym ale nie pomogło.

niby mogę spróbować robić od nowa całą tą część szkieletu, ale wolę znaleźć krótsze rozwiązanie sytuacji (na wypadek gdybym się z tym zakopał gdzieś w środku czegoś większego)

nie rozumiem dlaczego akurat tylko ta kość (właściwie to jest to ostatnia kość odnóża - jedna z czterech, i każda sie tak samo zachowuje) się skraca (bo tak to zniekształcenie wygląda. jeśli obracam inny segment nogi to ta kość nie reaguje, a jak ją obracam to tak świruje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie te inne skalowałeś równomiernie.

 

Nie skaluj kości, zmieniaj wielkość w zakładce Hierarchy (ten taki biały kwadracik na trzech nóżkach), przycisk Affect Pivot Only i wtedy możesz suwać narzędziem Move.

Narzędzia Scale nie tykaj przy kościach bo mogą się robić różne dziwne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności