Napisano 22 Luty 200817 l Chodzi o to, iż podczas obracania (w dowolnej osi) kość zniekształca się. Inne kości tak sie nie zachowują. Próbowałem wymienić tą kość (usunąłem i stworzyłem jeszcze raz) ale zachowywała się tak samo. Mogę prosić o pomoc?
Napisano 23 Luty 200817 l Ten przycisk oblukaj/przestaw. Tylko nie pamiętam teraz czy on działa globalnie czy dla poszczególnych obiektów. Włosy sobie rwałem z tego powodu kiedyś też:/ pozdro!
Napisano 23 Luty 200817 l Autor pivota nie ruszałem, jest normalnie w miejscu połączenia ustawiony standardowo. zresztą dla czystości sumienia próbowałem z tym ale nie pomogło. niby mogę spróbować robić od nowa całą tą część szkieletu, ale wolę znaleźć krótsze rozwiązanie sytuacji (na wypadek gdybym się z tym zakopał gdzieś w środku czegoś większego) nie rozumiem dlaczego akurat tylko ta kość (właściwie to jest to ostatnia kość odnóża - jedna z czterech, i każda sie tak samo zachowuje) się skraca (bo tak to zniekształcenie wygląda. jeśli obracam inny segment nogi to ta kość nie reaguje, a jak ją obracam to tak świruje...
Napisano 23 Luty 200817 l Autor tak, bo inaczej nie umiałem jej powiekszyć. to przez to? bo inne też skalowałem (te 'działąjące')
Napisano 23 Luty 200817 l Pewnie te inne skalowałeś równomiernie. Nie skaluj kości, zmieniaj wielkość w zakładce Hierarchy (ten taki biały kwadracik na trzech nóżkach), przycisk Affect Pivot Only i wtedy możesz suwać narzędziem Move. Narzędzia Scale nie tykaj przy kościach bo mogą się robić różne dziwne rzeczy.
Napisano 23 Luty 200817 l Autor rzeczywiście pomogło, choć i tak musiałem od nowa nogi robić ;] dziekuje za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto