Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nogabt0.th.jpg

 

Chodzi o to, iż podczas obracania (w dowolnej osi) kość zniekształca się. Inne kości tak sie nie zachowują. Próbowałem wymienić tą kość (usunąłem i stworzyłem jeszcze raz) ale zachowywała się tak samo.

 

Mogę prosić o pomoc?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

436340da9514532e.jpg

Ten przycisk oblukaj/przestaw. Tylko nie pamiętam teraz czy on działa globalnie czy dla poszczególnych obiektów. Włosy sobie rwałem z tego powodu kiedyś też:/

pozdro!

Napisano
  • Autor

pivota nie ruszałem, jest normalnie w miejscu połączenia ustawiony standardowo.

zresztą dla czystości sumienia próbowałem z tym ale nie pomogło.

niby mogę spróbować robić od nowa całą tą część szkieletu, ale wolę znaleźć krótsze rozwiązanie sytuacji (na wypadek gdybym się z tym zakopał gdzieś w środku czegoś większego)

nie rozumiem dlaczego akurat tylko ta kość (właściwie to jest to ostatnia kość odnóża - jedna z czterech, i każda sie tak samo zachowuje) się skraca (bo tak to zniekształcenie wygląda. jeśli obracam inny segment nogi to ta kość nie reaguje, a jak ją obracam to tak świruje...

Napisano

skalowałeś kości wzdłuż jakiejś osi? (niektóre, albo cały szkielet)?

Napisano
  • Autor

tak, bo inaczej nie umiałem jej powiekszyć. to przez to? bo inne też skalowałem (te 'działąjące')

Napisano

Pewnie te inne skalowałeś równomiernie.

 

Nie skaluj kości, zmieniaj wielkość w zakładce Hierarchy (ten taki biały kwadracik na trzech nóżkach), przycisk Affect Pivot Only i wtedy możesz suwać narzędziem Move.

Narzędzia Scale nie tykaj przy kościach bo mogą się robić różne dziwne rzeczy.

Napisano
  • Autor

rzeczywiście pomogło, choć i tak musiałem od nowa nogi robić ;]

dziekuje za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności