Napisano 23 Luty 200817 l Ten kwiatek to PaintEffects? Mental ma problemy z PE, więc kwiatka wyenderuj Software, resztę mentalem i w Photoshopie to połącz.
Napisano 23 Luty 200817 l Autor Nie, to nie PaintEffect. nałożyłem na powyginany plane zeskanowaną teksturę listka. To jest lambert ale przy mia_material_x jest to samo.
Napisano 23 Luty 200817 l w file nodzie włącz use alpha as lumiance czy jakoś tak możesz też w preferencjach ustawić aby mental traktował alphę tak samo jak maya software, powinno pomóc
Napisano 25 Luty 200817 l Autor Udało się! Nie powiem co było źle tylko opiszę co zrobiłem: połączyłem listki, skopiowałem materiał i obraz listka, nałożyłem nowy materiał i zadziałał. Nie wiem dlaczego ale materiał działał tylko na tych obiektach na które był nałożony jako pierwszy... potem wydawało się że bitmapa zmieniła uv soty, mimo że nie przypisany był 1 uv slot. w sumie to nie wiem co było źle...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto