Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie, to nie PaintEffect. nałożyłem na powyginany plane zeskanowaną teksturę listka.

 

To jest lambert ale przy mia_material_x jest to samo.

Napisano

w file nodzie włącz use alpha as lumiance czy jakoś tak możesz też w preferencjach ustawić aby mental traktował alphę tak samo jak maya software, powinno pomóc

Napisano

Udało się!

Nie powiem co było źle tylko opiszę co zrobiłem:

połączyłem listki, skopiowałem materiał i obraz listka, nałożyłem nowy materiał i zadziałał.

Nie wiem dlaczego ale materiał działał tylko na tych obiektach na które był nałożony jako pierwszy... potem wydawało się że bitmapa zmieniła uv soty, mimo że nie przypisany był 1 uv slot. w sumie to nie wiem co było źle...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności