P4VV37 Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Zrobiłem kwiatka: ale w MR wygląda tak: Nie mam pojęcia dlaczego.
piotrek Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Ten kwiatek to PaintEffects? Mental ma problemy z PE, więc kwiatka wyenderuj Software, resztę mentalem i w Photoshopie to połącz.
P4VV37 Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Nie, to nie PaintEffect. nałożyłem na powyginany plane zeskanowaną teksturę listka. To jest lambert ale przy mia_material_x jest to samo.
Destroyer Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 w file nodzie włącz use alpha as lumiance czy jakoś tak możesz też w preferencjach ustawić aby mental traktował alphę tak samo jak maya software, powinno pomóc
P4VV37 Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Alpha is luminence nie pomogło. Jak ustawić to wpreferencjach?
P4VV37 Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Udało się! Nie powiem co było źle tylko opiszę co zrobiłem: połączyłem listki, skopiowałem materiał i obraz listka, nałożyłem nowy materiał i zadziałał. Nie wiem dlaczego ale materiał działał tylko na tych obiektach na które był nałożony jako pierwszy... potem wydawało się że bitmapa zmieniła uv soty, mimo że nie przypisany był 1 uv slot. w sumie to nie wiem co było źle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się