baddog Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Witam wszystkich chętnych do pomocy :) przepraszam, za moje nie konkretne słownictwo, ale użytkownikiem 3D maxa jestem od niedawna.. Problem polega na czarnym, bądź siwym obrazie [załącznik], przez który nic nie widzę :O. Cisnę "m", dodaję bitmapę to kuli, z kuli do stworzonego prostopadłościanu i widzę czerń, przy podwójnym oświetleniu szarość. Jeśli chodzi o "Show standard map i viewport" to mam włączone, nie wiem co się dzieje. Szukam problemu już około godziny i doszedłem do wniosku, że tutaj specjaliści mi prędzej pomogą, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 W oknie front plane jest zwrócony tyłem do patrzącego, zmień widok na back to będziesz widział jego przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baddog Napisano 27 Luty 2008 Autor Share Napisano 27 Luty 2008 Z dwóch stron mam takie "nic". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 Spróbuj zaznaczyć ten czarny plane w oknie front ale nie pojedynczym kliknięciem tylko obszarem zaznaczenia. Być może jest tam jeszcze jakiś plane o którym zapomniałeś jak zaznaczą się dwa obiekty to znaczy że tak jest. w oknie top masz widok izometryczny który nie zmienia wielkości obiektu w zależności od odległości od kamery więc może ten obiekt być bardzo daleko i w perspektywie go nie widzisz. Nie wiem co może być jeszcze nie tak skoro w oknie perspective widać normalnie a taki czarny kolor ma właśnie polygon widziany od strony w którą nie jest zwrócony jego normal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baddog Napisano 27 Luty 2008 Autor Share Napisano 27 Luty 2008 w oknie perspective widać tak samo, jak na rzutach, czasem jak np zacznę powiększać to widać teksturę, czasem znika. Dodaję ten plik, jak możesz to zobacz, czy u Ciebie również tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 Problem jest chyba w tym że ten box (myślałem że to są same plene'y) ma 0 wartość wysokości a tak się chyba nie robi, ustaw jakąś minimalną ale nie zero. Jak dałem większą niż 0 wysokość to już się nie robi czarny. A tak poza tym to blueprinty lepiej wrzucać na plane'a a jak ma być np w jednej płaszczyźnie widok z przodu i z tyłu to robisz dwa plane'y zwrócone w przeciwne strony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baddog Napisano 28 Luty 2008 Autor Share Napisano 28 Luty 2008 acha, dzięki serdeczne, widziałem jakiś turtorial i koleś miał dodaną teksturę myślałem, że normalnie na boxa można :) dzięki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się