Skocz do zawartości

Maya Software Render - Normal map problem


spiralboy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejny problem, ja nie wiem co tu się dzieje...

Na zwykłym testowym plane normal mapy renderuje jak bump mapy, ale tylko w sofcie, mental renderuje jak trzeba. Transfer maps też robi taki błąd. Jakieś pomysły cóż to takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Oczywiście że obsługuje ;) Zauważyłem, że gdy robię ręcznie łącząc outColor Normala do NormalCamera shadera to dostaję inny rezultat... ale również dziwaczny, mam taki jakiś niedoświetlony ciemny bump z kręgiem speculara, z resztą sami zobaczcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności