Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

J w Może to nie ma znaczenia ale będę pracował przede wszystkim w mayi. Pomóżcie proszę :D

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
animacja postaci czyli samo rigowanie czy rendering też?

Samo rigowanie.

Napisano

do rigowania? cokolwiek weźmiesz będzie dobre... pytanie jakie maszyny będą mieli animatorzy których komputery będą musiały uciągnąć czasem nawet 8 postaci w scenie :)

Napisano

Nie wiem jak w Majce wygląda animacja, ale w Maksie np. są problemy z uciągnięciem przyzwoitej ilości modyfikatorów (Skin/Physics,etc.) podczas pracy na modelu z np. kilkudziesięciu tysięcy poly. W takim wypadku przydałby się mocniejszy procesor (maksymalnie dwujajowy), bo to on wtedy przelicza zniekształcenia siatki. Ale, tak jak powiedziałem, nie wiem jak to w Majce wygląda (chociaż odkąd Autodesk zaczął ją psuć to pewnie coraz gorzej :D).

Napisano

W mayce wygląda to tak że tylko jeden rdzeń jest używany w samej aplikacji, tylko niektóre funkcje są zrównoleglone, chyba że się mylę, ale jakoś nie zauważyłem żeby wykorzystała więcej niż jeden rdzeń, (pomijając rendering) , mam wersje 8.0 , może coś zmienili, ale wątpię...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności