Gość justyna_13 Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 J w Może to nie ma znaczenia ale będę pracował przede wszystkim w mayi. Pomóżcie proszę :D
chudy Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 animacja postaci czyli samo rigowanie czy rendering też?
Gość justyna_13 Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 animacja postaci czyli samo rigowanie czy rendering też? Samo rigowanie.
asblaze Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 do rigowania? cokolwiek weźmiesz będzie dobre... pytanie jakie maszyny będą mieli animatorzy których komputery będą musiały uciągnąć czasem nawet 8 postaci w scenie :)
arev Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Nie wiem jak w Majce wygląda animacja, ale w Maksie np. są problemy z uciągnięciem przyzwoitej ilości modyfikatorów (Skin/Physics,etc.) podczas pracy na modelu z np. kilkudziesięciu tysięcy poly. W takim wypadku przydałby się mocniejszy procesor (maksymalnie dwujajowy), bo to on wtedy przelicza zniekształcenia siatki. Ale, tak jak powiedziałem, nie wiem jak to w Majce wygląda (chociaż odkąd Autodesk zaczął ją psuć to pewnie coraz gorzej :D).
brumugun Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 W mayce wygląda to tak że tylko jeden rdzeń jest używany w samej aplikacji, tylko niektóre funkcje są zrównoleglone, chyba że się mylę, ale jakoś nie zauważyłem żeby wykorzystała więcej niż jeden rdzeń, (pomijając rendering) , mam wersje 8.0 , może coś zmienili, ale wątpię...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się