Napisano 28 Luty 200817 l J w Może to nie ma znaczenia ale będę pracował przede wszystkim w mayi. Pomóżcie proszę :D
Napisano 28 Luty 200817 l do rigowania? cokolwiek weźmiesz będzie dobre... pytanie jakie maszyny będą mieli animatorzy których komputery będą musiały uciągnąć czasem nawet 8 postaci w scenie :)
Napisano 28 Luty 200817 l Nie wiem jak w Majce wygląda animacja, ale w Maksie np. są problemy z uciągnięciem przyzwoitej ilości modyfikatorów (Skin/Physics,etc.) podczas pracy na modelu z np. kilkudziesięciu tysięcy poly. W takim wypadku przydałby się mocniejszy procesor (maksymalnie dwujajowy), bo to on wtedy przelicza zniekształcenia siatki. Ale, tak jak powiedziałem, nie wiem jak to w Majce wygląda (chociaż odkąd Autodesk zaczął ją psuć to pewnie coraz gorzej :D).
Napisano 28 Luty 200817 l W mayce wygląda to tak że tylko jeden rdzeń jest używany w samej aplikacji, tylko niektóre funkcje są zrównoleglone, chyba że się mylę, ale jakoś nie zauważyłem żeby wykorzystała więcej niż jeden rdzeń, (pomijając rendering) , mam wersje 8.0 , może coś zmienili, ale wątpię...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto