Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

J w Może to nie ma znaczenia ale będę pracował przede wszystkim w mayi. Pomóżcie proszę :D

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  chudy napisał:
animacja postaci czyli samo rigowanie czy rendering też?

Samo rigowanie.

Napisano

do rigowania? cokolwiek weźmiesz będzie dobre... pytanie jakie maszyny będą mieli animatorzy których komputery będą musiały uciągnąć czasem nawet 8 postaci w scenie :)

Napisano

Nie wiem jak w Majce wygląda animacja, ale w Maksie np. są problemy z uciągnięciem przyzwoitej ilości modyfikatorów (Skin/Physics,etc.) podczas pracy na modelu z np. kilkudziesięciu tysięcy poly. W takim wypadku przydałby się mocniejszy procesor (maksymalnie dwujajowy), bo to on wtedy przelicza zniekształcenia siatki. Ale, tak jak powiedziałem, nie wiem jak to w Majce wygląda (chociaż odkąd Autodesk zaczął ją psuć to pewnie coraz gorzej :D).

Napisano

W mayce wygląda to tak że tylko jeden rdzeń jest używany w samej aplikacji, tylko niektóre funkcje są zrównoleglone, chyba że się mylę, ale jakoś nie zauważyłem żeby wykorzystała więcej niż jeden rdzeń, (pomijając rendering) , mam wersje 8.0 , może coś zmienili, ale wątpię...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności