Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzien dobry,

 

plan jest taki: samotna, mroczna budka telefoniczna (taka jakie są w Londynie), oświetlona jedną latarnią, po lewej stronie ścianka budynku :)

Na razie wymodelowałem tylko samą budkę...

termin: do końca marca

 

booth2ia6.jpg

 

Generalnie wszystko mile widziane :)

 

Pozdrawiam...

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Troche krytyki... jak narazie nic zadziwiającego, bardzo przeciętne. Masz sporo zbędnych poly, ktore mogą utrudnić w późniejszym czasie jakieś zmiany/modysikacje. Ale trzymaj sie i pracuj dalej, czekam na jakiś update ;)

 

Powodzenia

Napisano

Jakbyś zrobił dach osobno, ściany osobno i kratkę w oknach osobno a potem attach to wszystko razem miałbyś o wiele mniej poly.

Napisano

Po pierwsze to dzieki za wszystkie rady ;) wysluchalem i zrobilem pare zmian, w koncu 'Odrzucić wskazówki - to sobą pogardzić, zdobywa się mądrość - słuchaniem uwag'

 

Mały update:

96748682kc7.jpg

Napisano

ee... na razie nie ma ;D ale bedzie tu oo po lewej, od przodu... ;) z tym za co sie łapie to jakos sobie pewnie poradze... z napisem 'PULL' tym bardziej, ale nie wiem za bardzo jak się zabrać za zawiasy no i zeby to w ogóle wejście przypominało, w OSTATECZNOŚCI je pomine albo w ogóle dam z drugiej strony ;]

Napisano

no i gdzie jest Sufler ;) hehe tymus, chyba zaloze nowe konto i zaczne im tak kadzic, potestuje ich psychologicznie... beda mi sami textury nawijac heheh >:) (zartowalem)

Napisano

Jakby tu zacząć... ;] myslalem sobie ze dzisiaj zrobie moze w koncu ten telefon ;) w koncu co to za budka bez telefonu :D ale zaczalem od klamki... po walce z brzydkimi edge'ami itp. dalem sobie spokoj i pomyslalem ze zrobie przynajmniej latarnie ;) w miedzyczasie powstal pomysl aby latarnie obrastaly czesciowo swiecace liscie :) problem standardowo w wykonaniu ;D troche poprobowalem ... no i stanelo na tym:

blegh6.jpg

trudno tu cokolwiek komentowac bo wiecej jest rzeczy nie udanych niz tych ok i w ogole... ale przynajmniej przyblizylem sobie ten widok ostateczny...

no cóż... czekam na porady i takie tam :)

 

Pozdrawiaam...

Napisano

zastanawiam sie tylko dlaczego tu tyle poly , osobiscie bym to robil z N-obiektow

co do rendera to kadrowanie srednie ( brakuje mi "odechu" ) , pustka , ciemne tlo ... itp ... budka pewnie bedzie czerwona

Napisano

Wywal tą lampe, według mnie wszystko psuje, i bierz się za klamke i telefon :P, może nie będzie łatwo ale jak chcesz się czegoś nauczyć to musisz się przełamać :)

Napisano

Oo i takiego komentarza mi trzeba było ;) poza tym juz mam lepiej zaplanowana całą scenke :) latarnia juz dawno wypadła z planu... przynajmniej taka... ;) ciag dalszy bedzie... ale na razie lekcje odrabiam :D telefon juz wlasciwie mam zaplanowany jak zrobic... a klamke chyba dam taka wg wlasnego pomyslu bo te prawdziwe jakies takie dziwne sa... w ogóle kamere dam całkiem skąd inąd i bedzie jakis murek i okienka zeby urozmaicic... no i nie bedzie w nocy tylko w dzień :) ale cóż... wszystko się moze zmienic... :)

Napisano

Zrobiłem:

 

klamke

 

klamkaff3.jpg

 

troszke telefonu

 

telil8.jpg

po wyrenderowaniu wyglada jeszcze gorzej... ;/ dopiero niedawno dowiedzialem sie o smoothing groups ;D (wczesniej tylko MS, TS) wiec jakos ich za dobrze uzywac nie umiem ;|

zauwazylem pare trójkątów i pięciokątów, wywaliłem je, ale render nie lepszy...

 

latarnia

 

latpf0.jpg

nie wiem za bardzo co wstawic w srodek ;/ żarówka pewnie sie nie uda chyba ze taka cała biała... :|

 

a tak poza tym to nawet nie wiem jak wygładzić ładnie daszek budki ;/

no cóż... będę próbował :)

 

Miłego dnia

Napisano

Czeesc,

 

wrocilem ;), wczoraj wzialem sie do pracy no i w koncu udalo mi sie skonczyc ten projekt. Kilka wersji:

 

budkatelefonicznaph1.th.jpg

 

budkatelefoniczna01sf3.th.jpg

 

budkatelefoniczna02vg8.th.jpg

 

budkatelefoniczna012oi6.th.jpg

 

budkatelefoniczna022yw4.th.jpg

 

Mi sie najbardziej podoba nr 4 :)

 

Dopiero teraz zauważyłem jak wygląda latarnia ;D poprawie jak juz bedzie wiadomo która wersja naj :)

 

Miłego dnia...

Napisano

I jeszcze wersja na niebiesko :)

 

budkatelefoniczna03up1.th.jpg

 

A odnosnie bumpa itt. to mnie najbardziej razi ta plaskosc scian :) ale jak na mnie to calkiem ladnie wyszlo :)

Napisano

jejuu ;D pierwszy raz sie mnie ktos pyta o takie rzeczy ;] w zwiazku z tym odpowiedz moze nie byc taka jakiej sie oczekuje :)

w latarniach po jednym MR'owskim Omni, jedno 0,5 drugie 0,4 oba lekko żółte, w ogóle renderer - Mental Ray, Logrithmic Exposure Control: Brightness - 60, Contrast - 60, Mid Tones - 1, Physical Scale - 1700... ;) nie wiem czy o to chodzilo jak nie to poprosze o dokladniejsze pytanie :)

Napisano

Nie no ja nie mam nic przeciwko czy cos :D jestem zachwycony ;] Poza tym tam jeszcze sa szybki w latarniach (+caustics), no i chyba tyle odnosnie oswietlenia... ten pierwszy obrazek to jest oryginal, a reszta to juz po przejsciu przez 'moj filtr' :D

Napisano

Uroczyscie oswiadczam ze (przynajmniej tak mysle na obecna chwile, rano tez tak wyslalem :D) ukonczylem ten projekt :) okazalo sie ze byly zachwiane proporcje wiec troche przeskalowalem pare rzeczy, pare godzin probnych renderow no i jest :)

 

budkatelefonicznaokkoniuz1.th.jpg

 

Wlasciwie kazdemu podobala sie inna wersja kolorystyczna, wiec postawilem na zielen...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności