Gość Dzban Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Robię model f-14 i zauważyłem że niektóre poligony przy zaznaczaniu mają inny kolor. Pojawiły się też problemy z extrudowaniem krawędzi. Załączam obrazek. Nie wiem co zrobić żeby były jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 mozliwe ze cos przypadkiem sklonowales i utworzyla sie zdublowana struktura. zaznacz wszystkie vertexy i daj 'weld' z mala wartoscia. jesli sie zdublowaly to powinno po tej operacji wrocic do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukos86 Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Możliwe że są odwrócone. Spróbuj flip. Jak to podwójne poligony to polecam scrypt Double face remover. A najlepiej pousuwaj je ręcznie i po bólu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Dzban Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Nie są zdublowane. Jak je usuwam i kleję strukturę extrudowaniem polygonów i target weldem verticle to się w innym miejscu obok robią. Ktoś ma jakiś dobry pomysł? A tego skryptu to gdzie mam szukać? A poza tym nie da sie zaznaczyć krawędzi tych czerwonych poligonów a te normalne da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Próbowałeś unify normals? (w normal modifier) Nałóż STL check modifier żeby sprawdzić co się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się