Napisano 29 Luty 200817 l Robię model f-14 i zauważyłem że niektóre poligony przy zaznaczaniu mają inny kolor. Pojawiły się też problemy z extrudowaniem krawędzi. Załączam obrazek. Nie wiem co zrobić żeby były jednakowe.
Napisano 29 Luty 200817 l mozliwe ze cos przypadkiem sklonowales i utworzyla sie zdublowana struktura. zaznacz wszystkie vertexy i daj 'weld' z mala wartoscia. jesli sie zdublowaly to powinno po tej operacji wrocic do normy.
Napisano 1 Marzec 200817 l Możliwe że są odwrócone. Spróbuj flip. Jak to podwójne poligony to polecam scrypt Double face remover. A najlepiej pousuwaj je ręcznie i po bólu. pozdrawiam
Napisano 1 Marzec 200817 l Nie są zdublowane. Jak je usuwam i kleję strukturę extrudowaniem polygonów i target weldem verticle to się w innym miejscu obok robią. Ktoś ma jakiś dobry pomysł? A tego skryptu to gdzie mam szukać? A poza tym nie da sie zaznaczyć krawędzi tych czerwonych poligonów a te normalne da się.
Napisano 1 Marzec 200817 l Próbowałeś unify normals? (w normal modifier) Nałóż STL check modifier żeby sprawdzić co się dzieje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto