Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Juz kiedys mialem podobny problem ale ostatecznie nie znalazlem zlotego srodka.Poradzcie mi jak zrobic odbicie na szybie budynku tak aby efekt byl najlepszy??Chodzi mi nawet o sztuczne odbicie drzew lub nieba nie koniecznie istniejacych w rzeczywistej scenie

Bede bardzo wdzieczy

z gory dzieki

Pozdr

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

można w postprodukcji zrobić czyli w paincie ;)

 

można zrobić normalny materiał, w którym będzie się odbijać wszystko co się wokół niego znajduje

 

można też zrobić dodatkowe obiekty ale wyłączyć "visible to camera" czy jakoś tak i coś jeszcze, tak że w scenie będą tylko ich odbicia

 

i jeszcze sposób na HDRI

Napisano
  • Autor

dzieki....pod reflect podkladalem bitmape ale to wychodzilo bardzo mocne odbicie i malo przeziorna ta szyba.A sposob I-sprobuje....

Napisano

ja przerobiłem wszystkie sposoby i zostałem przy : mapa HDRI w reflection vray enviroment. Mapa musi być bardzo duża i dobrze zrobiona. Jak mi coś nie wyjdzie tak jak miało to zawsze moge w szopie poprawić.

Napisano
  • Autor

siwy dzieki-mozesz dokladnie opisac co i jak dokladnie-probowalem cos z hdri ale zapomnialem:(

pzdr

Napisano

musisz poeksperymentowac. mapke HDRI obrabiam za pomocą fotoszopa i HDRShop. Moja mapka miała chyba 10000x... pix . Wrzuciłem tam niebo, drzewa itp. Wrzucasz ja do reflect w enviro, przeciągasz do mateditora i kręcisz siłą świecenia. Szkło też musisz poustawiać żeby ladnie odbijało. Wyłączam też dla szkła "visible to GI" w vraypropetries. za szkłem zwykle daje jakieś rolety albo zasłony (jak to mieszkaniówka) . W szopie jak chcesz obrabiac jeszcze te szyby to warto zrobic ich render-maskę. Wyłączasz światła a dla szkła nadajesz kolor z self ilumination na maxa i renderujesz . Wtedy render wychodzi czarny z jaskrawymi oknami. W szopie łatwo z tego robisz maskę i łatwiej wtedy edytować szkło na renderze. To z grubsza tyle

Napisano

hm, w koncu dowiedzialem sie jak render maski zrobic:) Z trawa ta metoda tez przejdzie? :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.