Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam wyłączoną opcję "hardware fog" a obiekty w każdym z widoków (top, front,[...], perspective] Zanikają przy oddalaniu kamery. Właściwie teraz już oprócz perspective nie widzę nic w żadym innym rzucie.

 

Pozatym przed rozpoczęciem renderowania mayia wyrzuca przez kilka minut tylko informacje:

Kod:

// Warning: (Mayatomr.Scene) : output data type "rgb_fp" not directly supported by image format jpg, conversion performed by mental ray //

// Warning: (Mayatomr.Scene) : cube1_defaultShape: empty UV set map1 detected, ignored //Czy gdy przypiszę im jakieś uv sety to render będzie zaczynał się szybciej?

 

Jeszcze jeden problem:

Drzwi mi świecą i nie wiem jak to naprawić:

renderul1.jpg

 

Z góry dzięki za pomoc w rozwiązaniu któregoś z tych problemów:]

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W sprawie znikających obiektów, to w oknie widoku wybierz View->Select Camera i w Attribute Editor ustaw Near Clip Plane na np. 0,001 a Far Clip Plane 100000. Co do reszty problemów,to nie za bardzo się orientuję. :]

Pozdrawiam.

Napisano

Najlepiej poprzypisuj te UV's dla świętego spokoju.

 

Jeśli chodzi o pierwszy komunikat - zapisujesz output do jpg? Jeśli tak, spróbuj zapisywać do np. Tiff, TGA lub tego Mayowego formau (nie pamiętam rozszerzenia, chyba iff).

 

Jaki kolor mają drzwi? Czysty biały (W przestrzeni RGB: 1.0 1.0 1.0)? Jeśli tak, zmniejsz trochę te wartości. Ale z obrazka, jak dla mnie, wynika, że raczej jest dobrze.

Napisano
  • Autor

Far Clip plane pomogło :]

Renderuję do render view, nie wiedziałem że wtedy też przed renderingiem trzeba ustawić output format.

Drzwi nie mają zupełnie białego koloru, usun.ąłem większą część obiektów w scenie i sprawdzałem kiedy drzwi zaczynają świecić, okazało się że przy dużej wartości FG Accuracy

Napisano
  • Autor

Chyba nie powinienem pisać post pod postem ale temat już zaczął ginąć wa ja dalej nie wiem z kąd te światło na podłodze. Próbowałem je usunąć, udało się gdy usunąłem z dolnej półki szafki gazety i zmieniłem materiał ścian podłogi i sufitu na lambert, ale to raczej odpada...

 

 

 

W czasie liczenia FG na tym obszarze jest wiele niebieskich kropek które lecą tak jak powinien lecieć cień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.