Napisano 10 Marzec 200817 l Witam otoz mam taki oto problem gdy chcem wyrenderowac obraz w majce to ona mi za kazdym razem przysyla wiadomosc z blędem dzieje sie tak przewaznie przy dosc zageszczonych modelach o co tu chodzi? trzeba gdzies ustawic ile maksymalnie pamieci bedzie maja pobierac przy renderach czy jak?
Napisano 10 Marzec 200817 l spróbuj renderowania z wiersza poleceń jakiś dobry człowiek napisał coś co może pomóc ;) klik nie jest takie trudne jak mogłoby się na początku wydawać a potrafi uratować życie :) jak masz majkę z SP1 lub EX2 to ustaw BSP2 działa nawet o 65% szybciej i pozwala udźwignąć dużo więcej poly dagoon na kompie z 8Gb ramu zrenderował 5 miliardów poly z motion blurem nawet :D
Napisano 11 Marzec 200817 l Autor ej no ale to jest chore mam przeciez 1,5 gb ramu wiec nie powinno byc problemu konkretnie to renderuje samochod i bez kol renderuje sie normalnie a jak dodaje kola to mi sie wysypuje fakt ze kola maja ciezsza siatke ale powinno przeciez isc powoli ale isc ma ktos na to rade?
Napisano 13 Marzec 200817 l Autor kurde ludzie przezucilem te opony do maxa i renderuja sie w nim w 3 sekundy a maya sie przy nich wysypuje o co chodzi????????????? please HELPPPPPPP!!!!!!!
Napisano 13 Marzec 200817 l Autor ha ale dziwy jak konwertuje te opony na subdivision mesh to mi wywala a jak stosuje na nich smooth z Edit Mesh to nie dlaczego tak Maya sie zachowuje?
Napisano 14 Marzec 200817 l subD standardowo dzieli siatkę bardziej niż z reguły potrzeba jeśli w smoothie użyłeś jedenj interacji to subD aż 4! znajdź shape noda i zmień tessalation sample count na 1 i powinno działąć
Napisano 14 Marzec 200817 l Autor kurde dzieki fikolek:) juz myslalem ze nic nie da sie zrobic i bede musial od poczatku to modelowac:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto