Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

otoz mam taki oto problem

gdy chcem wyrenderowac obraz w majce to ona mi za kazdym razem przysyla wiadomosc z blędem

dzieje sie tak przewaznie przy dosc zageszczonych modelach

o co tu chodzi?

trzeba gdzies ustawic ile maksymalnie pamieci bedzie maja pobierac przy renderach czy jak?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

za mało pamięci...

 

spróbuj zwiększyć pamięć wirtualną, może pomóc...

Napisano

spróbuj renderowania z wiersza poleceń

jakiś dobry człowiek napisał coś co może pomóc ;)

klik

nie jest takie trudne jak mogłoby się na początku wydawać a potrafi uratować życie :)

jak masz majkę z SP1 lub EX2 to ustaw BSP2 działa nawet o 65% szybciej i pozwala udźwignąć dużo więcej poly dagoon na kompie z 8Gb ramu zrenderował 5 miliardów poly z motion blurem nawet :D

Napisano
  • Autor

ej no ale to jest chore

mam przeciez 1,5 gb ramu wiec nie powinno byc problemu

konkretnie to renderuje samochod

i bez kol renderuje sie normalnie a jak dodaje kola to mi sie wysypuje

fakt ze kola maja ciezsza siatke ale powinno przeciez isc powoli ale isc

ma ktos na to rade?

Napisano
  • Autor

kurde ludzie przezucilem te opony do maxa i renderuja sie w nim w 3 sekundy

a maya sie przy nich wysypuje

o co chodzi?????????????

please HELPPPPPPP!!!!!!!

Napisano
  • Autor

ha

ale dziwy

jak konwertuje te opony na subdivision mesh to mi wywala a jak stosuje na nich smooth z Edit Mesh to nie

dlaczego tak Maya sie zachowuje?

Napisano

subD standardowo dzieli siatkę bardziej niż z reguły potrzeba jeśli w smoothie użyłeś jedenj interacji to subD aż 4! znajdź shape noda i zmień tessalation sample count na 1 i powinno działąć

 

2006023746135982246_rs.jpg

Napisano
  • Autor

kurde dzieki fikolek:)

juz myslalem ze nic nie da sie zrobic i bede musial od poczatku to modelowac:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności