Por@szek Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Ha jestem pierwszy. malo , daj wiecej detali. daj lepsza texture. Pomysl calkiem fajny, jeszcze jakby cos sie dzialo, mzoe jaksi gad blywajacy?? I woda, cos z nia nie tak, ale jeszcze nie wiem co:0. Jak soe dowiem to napisze:) Pozdrawiam i milego dlubania
Pierzak Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Na pierwszy rzut oka to strasznie tam ciemno i na obrazku bardzo malo widac. trzeba chwilke sie przygladac. ta pochodnia jest wg. mnie za daleko i nie widac ze jest ona na scianie. wyglada troche jak. .swiatelko niewiadomo skad na czarnym tle, co do kompozycji to sie nie wypowiem bo sie nie znam. Ja bym nad tym jeszcze popracowal. a w ogole to wyglada mi to na tunel w skale a nie na jaskinie .wg mnie za ciemno.
Nimrod Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 A co to za fajny pomysł, jakby dorzucił na końcu tunelu jakąś górę skrzyń ze złotem pucharami itp. to by to jescze jakoś wyglądało, a tak nie dość że strasznie ciemno to jeszcze jak kreci tunel na razie wygląda, no gdyby nie ta woda czy co to jest na dole. Jeszcze sporo pracy do jakiegoś dobrego efektu, dobrze, że w WiPie to dałeś.
saygon Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 heh przypomina mi to mojeg pierwszego i jedynego tutka jakiego zrobilem. to co poprzenicy detale roslinnosc i cos iekawego bo tato mamy kawalek tubusa
Gość User190 Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 A może to przełyk jakiegoś olbrzyma i w środku jakiś biedny człowieczek zrobił/zrobi :P jakies przytulne gniazdko?? :P
Orion Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 To mi przypomina screena z jakiejś gry tylko z jakiej?? Wiem, że jak \"ciemno to przyjemno\":D, ale tak jak inni powiem że trzeba tu swiatła :) Chociaż z drugiej strony udany chwyt maskujący typu \"jak nie widać to jest git\"[lol2]
kru Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 to wyglada jak potop w fabryce czekolady, nie wiem jakiego renderera uzywasz (nic ponad scanlinie tu nie widze...), ale zmniejsz wartość mapy reflection, bo ta woda nie ma wlasnego koloru. Skolei na scianach jaskini przydalby sie jakis displace.
Anonymous Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 Jeśli sie nie mylę to robisz tego tutka cave tutorial, popracuj teraz trochę sam i pobaw się światłem, materiałami etc Na poczatek ok
MarDolF Napisano 23 Styczeń 2004 Autor Napisano 23 Styczeń 2004 kru sciany tego tunelu czy jaskini jak kto woli byly zrobione wlasnie displace-sem :)
kru Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 to moze podbij kontrast bitmapy bo strasznie obly ten tunel (chyba ze taki mial byc) i moze dodaj jeszcze jakis bump. ... i zmien teksture na kanale diffuse :P bo na prawde wyglada jak czekolada. ...i jesli to jest woda to wprowadz jaksas kaustyke, tak zeby na scianach pojawily sie odblaski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się