Skocz do zawartości

Scena 3D Jaskinia


MarDolF

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ha jestem pierwszy. malo , daj wiecej detali. daj lepsza texture. Pomysl calkiem fajny, jeszcze jakby cos sie dzialo, mzoe jaksi gad blywajacy?? I woda, cos z nia nie tak, ale jeszcze nie wiem co:0. Jak soe dowiem to napisze:) Pozdrawiam i milego dlubania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka to strasznie tam ciemno i na obrazku bardzo malo widac. trzeba chwilke sie przygladac. ta pochodnia jest wg. mnie za daleko i nie widac ze jest ona na scianie. wyglada troche jak. .swiatelko niewiadomo skad na czarnym tle, co do kompozycji to sie nie wypowiem bo sie nie znam.

Ja bym nad tym jeszcze popracowal. a w ogole to wyglada mi to na tunel w skale a nie na jaskinie

.wg mnie za ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za fajny pomysł, jakby dorzucił na końcu tunelu jakąś górę skrzyń ze złotem pucharami itp. to by to jescze jakoś wyglądało, a tak nie dość że strasznie ciemno to jeszcze jak kreci tunel na razie wygląda, no gdyby nie ta woda czy co to jest na dole. Jeszcze sporo pracy do jakiegoś dobrego efektu, dobrze, że w WiPie to dałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

A może to przełyk jakiegoś olbrzyma i w środku jakiś biedny człowieczek zrobił/zrobi :P jakies przytulne gniazdko?? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi przypomina screena z jakiejś gry tylko z jakiej??

Wiem, że jak \"ciemno to przyjemno\":D, ale tak jak inni powiem że trzeba tu swiatła :) Chociaż z drugiej strony udany chwyt maskujący typu \"jak nie widać to jest git\"[lol2]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyglada jak potop w fabryce czekolady, nie wiem jakiego renderera uzywasz (nic ponad scanlinie tu nie widze...), ale zmniejsz wartość mapy reflection, bo ta woda nie ma wlasnego koloru. Skolei na scianach jaskini przydalby sie jakis displace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze podbij kontrast bitmapy bo strasznie obly ten tunel (chyba ze taki mial byc) i moze dodaj jeszcze jakis bump.

 

 

... i zmien teksture na kanale diffuse :P bo na prawde wyglada jak czekolada.

 

...i jesli to jest woda to wprowadz jaksas kaustyke, tak zeby na scianach pojawily sie odblaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności