Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukałem tego już trochę czasu i nie moge nic znależć dlatego zdecydowałem sie zalozyc ten temat . A więc do rzeczy

 

Jak uzyskac takie efekty

 

1 Takie odbicie swiatła od dachu że wygląda jkby zaczął sam świecić (nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć )

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e69e991ff2bae54d.html zaznaczylem na zdjeciu

 

2 rozmycie otoczenia według centralnego punktu (jak w aucie przy duzej prędkosci ) (do animacji a nie do zdjecia)

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0472d26c154c45.html

 

 

Atak przy okazji wie ktos jak zrobic matriźowe zawirowania powietrza zaznaczam ze zrobilem juz pare z tutków ale nie jestem zadowolony

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi o odpowiednik efektu glow w maxie (czy tam bloom czy jak tam zwał..) to output shader glare w mental rayu to robi.

Rozglowowuje jasne cześci obrazu.

W silnikach realtime chyba działa to tak samo.

 

Te efekty to efekty ekranowe, więc zapodawane widzowi dopiero po wyrenderowaniu klatki (na klatkę), czy to w grze realtime czy też w maxiu.

Równie dobrze możesz to w shopie zrobić.

W shopie również jest rozmycie radial blur (zoom).

 

Na forum jest wiele informacji na temat "glow'owania".

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności