Napisano 14 Marzec 200817 l Szukałem tego już trochę czasu i nie moge nic znależć dlatego zdecydowałem sie zalozyc ten temat . A więc do rzeczy Jak uzyskac takie efekty 1 Takie odbicie swiatła od dachu że wygląda jkby zaczął sam świecić (nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e69e991ff2bae54d.html zaznaczylem na zdjeciu 2 rozmycie otoczenia według centralnego punktu (jak w aucie przy duzej prędkosci ) (do animacji a nie do zdjecia) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0472d26c154c45.html Atak przy okazji wie ktos jak zrobic matriźowe zawirowania powietrza zaznaczam ze zrobilem juz pare z tutków ale nie jestem zadowolony
Napisano 14 Marzec 200817 l Pierwszy to glow effect, drugi to radial blur. Poszukaj w google tutków.. Na pewno coś znajdziesz..
Napisano 14 Marzec 200817 l Jeśli chodzi o odpowiednik efektu glow w maxie (czy tam bloom czy jak tam zwał..) to output shader glare w mental rayu to robi. Rozglowowuje jasne cześci obrazu. W silnikach realtime chyba działa to tak samo. Te efekty to efekty ekranowe, więc zapodawane widzowi dopiero po wyrenderowaniu klatki (na klatkę), czy to w grze realtime czy też w maxiu. Równie dobrze możesz to w shopie zrobić. W shopie również jest rozmycie radial blur (zoom). Na forum jest wiele informacji na temat "glow'owania". pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto