Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukałem tego już trochę czasu i nie moge nic znależć dlatego zdecydowałem sie zalozyc ten temat . A więc do rzeczy

 

Jak uzyskac takie efekty

 

1 Takie odbicie swiatła od dachu że wygląda jkby zaczął sam świecić (nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć )

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e69e991ff2bae54d.html zaznaczylem na zdjeciu

 

2 rozmycie otoczenia według centralnego punktu (jak w aucie przy duzej prędkosci ) (do animacji a nie do zdjecia)

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0472d26c154c45.html

 

 

Atak przy okazji wie ktos jak zrobic matriźowe zawirowania powietrza zaznaczam ze zrobilem juz pare z tutków ale nie jestem zadowolony

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 940
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy to glow effect, drugi to radial blur. Poszukaj w google tutków.. Na pewno coś znajdziesz..

Napisano

Jeśli chodzi o odpowiednik efektu glow w maxie (czy tam bloom czy jak tam zwał..) to output shader glare w mental rayu to robi.

Rozglowowuje jasne cześci obrazu.

W silnikach realtime chyba działa to tak samo.

 

Te efekty to efekty ekranowe, więc zapodawane widzowi dopiero po wyrenderowaniu klatki (na klatkę), czy to w grze realtime czy też w maxiu.

Równie dobrze możesz to w shopie zrobić.

W shopie również jest rozmycie radial blur (zoom).

 

Na forum jest wiele informacji na temat "glow'owania".

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności