miron27 Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Szukałem tego już trochę czasu i nie moge nic znależć dlatego zdecydowałem sie zalozyc ten temat . A więc do rzeczy Jak uzyskac takie efekty 1 Takie odbicie swiatła od dachu że wygląda jkby zaczął sam świecić (nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e69e991ff2bae54d.html zaznaczylem na zdjeciu 2 rozmycie otoczenia według centralnego punktu (jak w aucie przy duzej prędkosci ) (do animacji a nie do zdjecia) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0472d26c154c45.html Atak przy okazji wie ktos jak zrobic matriźowe zawirowania powietrza zaznaczam ze zrobilem juz pare z tutków ale nie jestem zadowolony
RaVirr Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Pierwszy to glow effect, drugi to radial blur. Poszukaj w google tutków.. Na pewno coś znajdziesz..
Levus Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Jeśli chodzi o odpowiednik efektu glow w maxie (czy tam bloom czy jak tam zwał..) to output shader glare w mental rayu to robi. Rozglowowuje jasne cześci obrazu. W silnikach realtime chyba działa to tak samo. Te efekty to efekty ekranowe, więc zapodawane widzowi dopiero po wyrenderowaniu klatki (na klatkę), czy to w grze realtime czy też w maxiu. Równie dobrze możesz to w shopie zrobić. W shopie również jest rozmycie radial blur (zoom). Na forum jest wiele informacji na temat "glow'owania". pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się