Hawk111 Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Mam problem. Robiłem model dłowy. Mam już uszy szyję głowę i chciałem wrzucić włosy. Chciałem to zrobić hair and fur'em ale wyskoczył mi komunikat że jest za dużo poly. Czy jest jakiś sposób żeby zmniejszyć poly nie tracąc za bardzo na jakości?
Ania Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Optimize modifier albo ręczne usuwanie. Pokaż jak wygląda ta dłowa.
Hawk111 Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 Jeszcze dużo jej brakuje ale poprostu chciałem zobaczyć jak wygląda z włoasami. To głowa do amatorskiej animacji.
mrkrzysiek Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 wyłacz MS i skopiuj kilka poligonów do innego obiektu gdzie chcesz mieć włosy
Hawk111 Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 dzięki. optimize modifier działa. Spróbuje jeszcze tego kopiowania poly, ale chyba zrobie tak że użyje optimize zrobie włosy zmeshuje je i usune optimize modifier.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się