Napisano 14 Marzec 200817 l Mam problem. Robiłem model dłowy. Mam już uszy szyję głowę i chciałem wrzucić włosy. Chciałem to zrobić hair and fur'em ale wyskoczył mi komunikat że jest za dużo poly. Czy jest jakiś sposób żeby zmniejszyć poly nie tracąc za bardzo na jakości?
Napisano 14 Marzec 200817 l Autor Jeszcze dużo jej brakuje ale poprostu chciałem zobaczyć jak wygląda z włoasami. To głowa do amatorskiej animacji.
Napisano 14 Marzec 200817 l wyłacz MS i skopiuj kilka poligonów do innego obiektu gdzie chcesz mieć włosy
Napisano 14 Marzec 200817 l Autor dzięki. optimize modifier działa. Spróbuje jeszcze tego kopiowania poly, ale chyba zrobie tak że użyje optimize zrobie włosy zmeshuje je i usune optimize modifier.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto