P4VV37 Napisano 16 Marzec 2008 Share Napisano 16 Marzec 2008 W maxie była taka opcja jak save as archive albo coś podobnego... W każdym razie scena zapisywana była jako archiwum w którym znajdowały się wszystkie pliki ze sceną związane. Jest taka opcja w Mayi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 16 Marzec 2008 Share Napisano 16 Marzec 2008 jak nie robisz folderu projektu dla każdego projektu to źle :) nie wiem czy o to chodzi ale w menu plik masz projesct-> new/set i tam ustalasz folder z podfolderami jak np textury, dzwięki render elementsy itd i jak tam zapiszesz scenę to majka bedzie w source images standardowo szukała texturek, jesli msz texturki w innym miejscu na dysku to używsza np texture managera(skrypt) który łdanie w 3s skopije Ci textury do surce images a potem autoamtycznie zmieni ścieżki w file nodach do tych przeniesionych textur o to chodzi??? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 16 Marzec 2008 Share Napisano 16 Marzec 2008 Katalog projektu spakuj do jakiegoś archiwum. Nie wiem, czy się da inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 16 Marzec 2008 Share Napisano 16 Marzec 2008 Zrób tak jak napisał piotrek, to jest to samo. Maya robiona jest na kilka platform, i pewnie dlatego nie wprowadzają tego typu narzędzi (bo i po co). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 16 Marzec 2008 Autor Share Napisano 16 Marzec 2008 Dzięki, używałem projektów ale textury trzymałem w innych folderach. Pobawię się tym skryptem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się