stolik Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Witam , jak zaraz zobaczycie jestem bardzo początkujący ale sądze ze krytyka tutaj wyjdzie mi tylko na zdrowie :P a w zasadzie moim "pracom" :) 1 obrączki 2 Ziemia nocą 3 Wnętrze 4. To bolało ! (miał być komiks :P) 5 Pociski daje do WIPa bo wiem ze kazda z tych prac wymaga wykończenia jeszcze raz :P czekam porad :P :)
-hpx- Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Co do pocisków to na początek wrzuć na te kanciate poligony SmoothGroup np 1 albo 2, przy wnętrzu polecałbym jakąś lampe na sufit i bump na podłoge, jak się majstry zainteresują Twoim wątkiem to Ci dadzą bardziej konkretne rady :)
voyager Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Wygląda mi to jak po tygodniu zajmowania sie maxem. 1. Obrączki wyglądają toonowo i nienaturalnie, żadnych odbić, nie widać, że to metal. 2. Można mieć za free tekturę które będzie roblą za diffus'a i Sell-illu (myśle ze nie używasz mentala, v-raya itp.) 3. Wnętrze bez GI (jak w nawiasie wyżej) - duuuużo nauki przed tobą 4. komix ujdzie, ale patrz na prace snooo "Nail's Revenge" - podobny temat 5. Skanline pełna gębą i do tego bez modyfikatora [smooth], który, by uratował scenę. Widzę że to początki, ale to nie poziom, żeby się chwalić na forum. Pozdrawiam i życzę powodzenia w świecie 3D ps. Piosze po pijaku, wiec mogą być błędy stylistyczne i składniowe Błędy co do 3D nawet po pijaku widzę :D
goran Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Prace wymagają wykończenia, to fakt. Ale stolik sam napisał że jest początkujący i chce się tu uczyć. Więc troszkę wyrozumiałości na początek, żeby się chłopak nie zraził. Co do prac, to chyba wstawiłeś je w kolejności tworzenia. 1. Obrączki - moło szczegółowy model i materiały do poprawy, zerknij do jakiegoś katalogu z biżuterią, zobaczysz jakie kształty mogą mieć. 2. Ziemia nocą - może być, zależy co chcesz osiągnąć (jaki poziom i klimat) 3. Wnętrze - niedopasowane tekstury i brak bumpów. Modele też troszkę słabe, jakieś takie kańciate. Słabe oświetlenie, dziwne szyby w oknach (za niebieskie). 4. Gwoździk może być 5. Pociski - to w sumie powyciągany cylinder i plane jako tło. Modele łusek bardzo kańciate (szczególnie u podstawy łuski) - wychamferuj je trochę, na czamferach nie masz ustawionych smooth grup (w poly modelingu wybierasz subobject poly i na dole masz smootch grupy, ustaw takie same jak na reszcie łuski). Na razie tyle jak poprawisz to zobaczymy dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się