Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam , jak zaraz zobaczycie jestem bardzo początkujący ale sądze ze krytyka tutaj wyjdzie mi tylko na zdrowie :P a w zasadzie moim "pracom" :)

 

1 obrączki

obrczki2lr6.jpg

 

2 Ziemia nocą

ziemianoc2uz8.jpg

 

3 Wnętrze

forumhb7.jpg

 

4. To bolało ! (miał być komiks :P)

tobolao2ax7.jpg

 

5 Pociski

pociski2vd7.jpg

 

daje do WIPa bo wiem ze kazda z tych prac wymaga wykończenia jeszcze raz :P czekam porad :P :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do pocisków to na początek wrzuć na te kanciate poligony SmoothGroup np 1 albo 2, przy wnętrzu polecałbym jakąś lampe na sufit i bump na podłoge, jak się majstry zainteresują Twoim wątkiem to Ci dadzą bardziej konkretne rady :)

Napisano

Wygląda mi to jak po tygodniu zajmowania sie maxem.

1. Obrączki wyglądają toonowo i nienaturalnie, żadnych odbić, nie widać, że to metal.

2. Można mieć za free tekturę które będzie roblą za diffus'a i Sell-illu (myśle ze nie używasz mentala, v-raya itp.)

3. Wnętrze bez GI (jak w nawiasie wyżej) - duuuużo nauki przed tobą

4. komix ujdzie, ale patrz na prace snooo "Nail's Revenge" - podobny temat

5. Skanline pełna gębą i do tego bez modyfikatora [smooth], który, by uratował scenę.

 

Widzę że to początki, ale to nie poziom, żeby się chwalić na forum.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w świecie 3D

 

 

 

ps. Piosze po pijaku, wiec mogą być błędy stylistyczne i składniowe

Błędy co do 3D nawet po pijaku widzę :D

Napisano

Prace wymagają wykończenia, to fakt. Ale stolik sam napisał że jest początkujący i chce się tu uczyć. Więc troszkę wyrozumiałości na początek, żeby się chłopak nie zraził.

Co do prac, to chyba wstawiłeś je w kolejności tworzenia.

1. Obrączki - moło szczegółowy model i materiały do poprawy, zerknij do jakiegoś katalogu z biżuterią, zobaczysz jakie kształty mogą mieć.

2. Ziemia nocą - może być, zależy co chcesz osiągnąć (jaki poziom i klimat)

3. Wnętrze - niedopasowane tekstury i brak bumpów. Modele też troszkę słabe, jakieś takie kańciate. Słabe oświetlenie, dziwne szyby w oknach (za niebieskie).

4. Gwoździk może być

5. Pociski - to w sumie powyciągany cylinder i plane jako tło. Modele łusek bardzo kańciate (szczególnie u podstawy łuski) - wychamferuj je trochę, na czamferach nie masz ustawionych smooth grup (w poly modelingu wybierasz subobject poly i na dole masz smootch grupy, ustaw takie same jak na reszcie łuski).

 

Na razie tyle jak poprawisz to zobaczymy dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności