Napisano 17 Marzec 200817 l Witam , jak zaraz zobaczycie jestem bardzo początkujący ale sądze ze krytyka tutaj wyjdzie mi tylko na zdrowie :P a w zasadzie moim "pracom" :) 1 obrączki 2 Ziemia nocą 3 Wnętrze 4. To bolało ! (miał być komiks :P) 5 Pociski daje do WIPa bo wiem ze kazda z tych prac wymaga wykończenia jeszcze raz :P czekam porad :P :)
Napisano 17 Marzec 200817 l Co do pocisków to na początek wrzuć na te kanciate poligony SmoothGroup np 1 albo 2, przy wnętrzu polecałbym jakąś lampe na sufit i bump na podłoge, jak się majstry zainteresują Twoim wątkiem to Ci dadzą bardziej konkretne rady :)
Napisano 18 Marzec 200817 l Wygląda mi to jak po tygodniu zajmowania sie maxem. 1. Obrączki wyglądają toonowo i nienaturalnie, żadnych odbić, nie widać, że to metal. 2. Można mieć za free tekturę które będzie roblą za diffus'a i Sell-illu (myśle ze nie używasz mentala, v-raya itp.) 3. Wnętrze bez GI (jak w nawiasie wyżej) - duuuużo nauki przed tobą 4. komix ujdzie, ale patrz na prace snooo "Nail's Revenge" - podobny temat 5. Skanline pełna gębą i do tego bez modyfikatora [smooth], który, by uratował scenę. Widzę że to początki, ale to nie poziom, żeby się chwalić na forum. Pozdrawiam i życzę powodzenia w świecie 3D ps. Piosze po pijaku, wiec mogą być błędy stylistyczne i składniowe Błędy co do 3D nawet po pijaku widzę :D
Napisano 18 Marzec 200817 l Prace wymagają wykończenia, to fakt. Ale stolik sam napisał że jest początkujący i chce się tu uczyć. Więc troszkę wyrozumiałości na początek, żeby się chłopak nie zraził. Co do prac, to chyba wstawiłeś je w kolejności tworzenia. 1. Obrączki - moło szczegółowy model i materiały do poprawy, zerknij do jakiegoś katalogu z biżuterią, zobaczysz jakie kształty mogą mieć. 2. Ziemia nocą - może być, zależy co chcesz osiągnąć (jaki poziom i klimat) 3. Wnętrze - niedopasowane tekstury i brak bumpów. Modele też troszkę słabe, jakieś takie kańciate. Słabe oświetlenie, dziwne szyby w oknach (za niebieskie). 4. Gwoździk może być 5. Pociski - to w sumie powyciągany cylinder i plane jako tło. Modele łusek bardzo kańciate (szczególnie u podstawy łuski) - wychamferuj je trochę, na czamferach nie masz ustawionych smooth grup (w poly modelingu wybierasz subobject poly i na dole masz smootch grupy, ustaw takie same jak na reszcie łuski). Na razie tyle jak poprawisz to zobaczymy dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto