Gość delims Napisano 18 Marzec 2008 Share Napisano 18 Marzec 2008 jak sprawic by np. dwie sfery nie zachodzily na siebie, by ukladac je swobodnie obok siebie ale zeby sie nie przecinaly? mam do zrobienia model skaladajacy sie z wielu obiektow (elipsoidy) dokladnie taki jak w linku ale chodzi o rozne ich ustawienie. http://www.qft.iqfr.csic.es/SklogWiki/images/5/55/Nematic_ellipsoid.png jestem nowym uzytkownikiem 3d max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 Cloth i collison objects Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 A po co cloth, reactorem to możesz zrobić szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razi91 Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 jeżeli te obiekty mają być stałe to normalne reaktory(solid mesh),a jak się mają zaginać to cloth Najlepiej jakbyś zrobił 5 ścian i od góry "wsypał" te objekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi