Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem, zrobiłem model w Zbrush'u. Exportowałem go do formatu .obj i próbuję importować go w Max'ie. Po czym pojawia się coś takiego:

 

f8871a6d9b38fe10.jpg

 

Taki obraz pokazuje się długo, a Max nie reaguje. Proszę pomóżcie. Sorki za rozdzielczosc

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 843
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze max ci siada bo model jest kosmicznie gesty? Moze i sie nie znam ale raczej nikt normalny nie odpala w maxie modeli zrobionych w zbrushu. Raczej robi sie na odwrot. W maxie ciachasz baze exportujesz do obj odpalasz to w zbrushu rzezbisz detal i teraz decydujesz sie czy wypalic normal mape czy displacment. Znow w maxie odpalasz baze i korzystasz z normalki badz z dispa.

Napisano

To okno to normalne jest jak długo się obiekt nie otwiera tzn że jest bardzo złożony i przez to importer go długo wczytuje. Zrób lepiej tak jak pisze Temporal.

Napisano
  • Autor

Temporal: Jestem początkujący i niespecjalnie rozumiem o co ci chodzi ale dzieki

Hynol: Głupie pytanie. Oczywiście że tak.

Napisano

No to wyjasnie jako bardziej zrozumiale: tworzysz sobie model w 3dsmaxie taka baze czyli ogolny zarys np czlowieka takie low poly (niska ilosc polygonow jak np w grach) pozniej to exportujesz do obj, odpalasz zbrsuha i ladujesz modele jako tools tworzysz go w canvasie zageszczas siate dividem (jesli dobrze pamietam) i dziargasz detal pozniej jak nadziargales to wypalasz sobie normal mape za pomoca zmappera czy tym czyms wbudowanym i masz mapke. Zamiast normal mapy mozesz tez wypalic displacment map (lepsze odwzorowanie detalu bedziesz mial) a jak to sie robi to juz odsylam do dokumentacji zbrusha badz roznych for o zbrushu. No wiec jak masz normalke badz dispa to odpalasz znow maxa i otwierasz swoj low poly model (baze) i teraz jemu przypisujesz material z normal mapa w slocie normal map i takie cos mozesz ogladac w real time uzyc do wlasnej gry badz wykorzystac przy renderowanych animacjach badz stillach. W przypadku dispa to zaleznie od rendera i efekt otrzymujesz tylko po wyrenderowaniu (no chyba ze uzyjesz modyfikatora displacment ale nie warto viewportu meczyc). Takie rozwiazanie jest lepsze gdy chcesz miec po wyrenderowaniu postac z prawdziwym detalem gdzie wszystko wyglada jak geometria a nie jak w fake w stylu grze swiatle i cieni (normal mapa).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.