Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jest to kwestia bycia na nie , bo pewnie wiekszosc jest na nie....

pierwszy raz wrzucam tutaj cos, a jestem raczej poczatkujacy.

 

o ktora rame chodzi??

Napisano

dobrze ze napisałeś ze ceglany bo nie wygląda, nie zrażaj sie, cieżko jest jednak oceniać coś co jest jeszcze w fazie bardzo początkowej

Napisano

jak wyeksponowac bardziej cegle..... ustawilem na filtr catmull rom, bitmap blur na 0,1 , uzywam ir map + light cache,

Napisano

po pierwsze rob rendery w wiekszych rozdzielczosciach. min. 640x480

 

wlacz widok top i zobacz ze ramy okna schodza na jeden bok. nie tak jak powinny. chyba ze tak zle kamere ustawiles.

 

67577774gj4.th.gif

Napisano

projekt jest tutaj nie istotny...chodzi o nauke:)

 

jak najlepiej potrkaktowac wnetrze? wstawic tam jakies swiatlo?

zeby nie bylo czarnych plam, ale ,zeby nie bylo tez wszystkiego w srodku widac?

Napisano

uzywasz catmull jako filtra aa?

masz straszne przepalenie na ulicy i kiepsko materiał widac

zmniejsz troche reflect dla szyb albo zrob modelowane otoczenie bo refleksy sa złe. chyba ze jakas dobra mape dodasz

daj dispa na cegły małego.

moge ci dac pare materiałów cegieł.

pzdr.

  • Like 1
Napisano

tak. filtr mam catmull

 

 

jako odbicia jest ustawiony plane ze zdjeciem

 

disp. dodalem maly i wyglada troszke lepiej to . zaraz pokaze...

 

a co do cegiel to bede bardzo wdzieczny za material.....natomiast co do ulicy

to nie wiem jak sobie z tym przepaleniem poradzic.

 

mam color mapping exponential ustawione, probowalem z reinhard tez slabo wychodzi.....

Napisano

wg mnie poprostu masz złą teksture jeśli chodzi o cegły, może nawet są te cegły nieco za małe, ale tu moge sie mylić. Jak mapujesz ten budynek? a szczególnie ten obszar ceglany, bo coś mi sie wydaje ze masz źle nałożoną teksture na wnękach okiennych. Pozatym spojrz na obrazek, cegły są różnego koloru i bez poprawienia tekstury w PS sie nie obędzie

roof_lines-01.jpg

Napisano

Witam.

Catmull jak najbardziej wystarczający

Za małe cegły, za mały displace na murze w ogóle wygląda jakbyś zapomniał zmapować.

Tekstura na chodniku i krawężniku taka sama jak na ulicy ? Brakuje dispa. Odrobinę przyciemnił bym również.

Może mi się wydaje, ale chyba udział światła "nieba" w stosunku do słonecznego jest za mały, a i samo niebo znacznie jaśniejsze być powinno, ale to na marginesie.

To tło, które odbija się w szybach zdecydowanie jest niepoprawne biorąc pod uwagę kąt pod jakim "patrzy" kamera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności