Napisano 21 Marzec 200816 l oswietlenie to vray sun i vray sky prosze o rady! na ulicy jest material ,ale go nie widac...nie wiem dlaczego http://img180.imageshack.us/my.php?image=25351177np3.jpg poczatkowo zapomnialem wkleic. sorki
Napisano 22 Marzec 200816 l jestem na nie. niepodoba mi sie. nawet ramy na oknie niechcialo ci sie poprawic po usunieci polygonow. zajmij sie poprawianiem :P
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor nie jest to kwestia bycia na nie , bo pewnie wiekszosc jest na nie.... pierwszy raz wrzucam tutaj cos, a jestem raczej poczatkujacy. o ktora rame chodzi??
Napisano 22 Marzec 200816 l dobrze ze napisałeś ze ceglany bo nie wygląda, nie zrażaj sie, cieżko jest jednak oceniać coś co jest jeszcze w fazie bardzo początkowej
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor jak wyeksponowac bardziej cegle..... ustawilem na filtr catmull rom, bitmap blur na 0,1 , uzywam ir map + light cache,
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor bump jest...displ nie ma . sprobuje moze rzeczywiscie,ale dla cegly bump powinien bycwystarczajacy?
Napisano 22 Marzec 200816 l po pierwsze rob rendery w wiekszych rozdzielczosciach. min. 640x480 wlacz widok top i zobacz ze ramy okna schodza na jeden bok. nie tak jak powinny. chyba ze tak zle kamere ustawiles.
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor jesli chodzi o ramy to jest wszystko dobrze....te duze okna maja takie wykonczenie - pod katem.... wrzucam wieksza rozdzielczosc.... http://img179.imageshack.us/my.php?image=dzienrecoverxw9.gif
Napisano 22 Marzec 200816 l teraz juz lepiej jak wieksza rozdzialka . ale i tak bede sie trzymal ze to brzydko ta rama wyglada :P ale to twoj projekt :)
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor projekt jest tutaj nie istotny...chodzi o nauke:) jak najlepiej potrkaktowac wnetrze? wstawic tam jakies swiatlo? zeby nie bylo czarnych plam, ale ,zeby nie bylo tez wszystkiego w srodku widac?
Napisano 22 Marzec 200816 l uzywasz catmull jako filtra aa? masz straszne przepalenie na ulicy i kiepsko materiał widac zmniejsz troche reflect dla szyb albo zrob modelowane otoczenie bo refleksy sa złe. chyba ze jakas dobra mape dodasz daj dispa na cegły małego. moge ci dac pare materiałów cegieł. pzdr.
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor tak. filtr mam catmull jako odbicia jest ustawiony plane ze zdjeciem disp. dodalem maly i wyglada troszke lepiej to . zaraz pokaze... a co do cegiel to bede bardzo wdzieczny za material.....natomiast co do ulicy to nie wiem jak sobie z tym przepaleniem poradzic. mam color mapping exponential ustawione, probowalem z reinhard tez slabo wychodzi.....
Napisano 23 Marzec 200816 l wg mnie poprostu masz złą teksture jeśli chodzi o cegły, może nawet są te cegły nieco za małe, ale tu moge sie mylić. Jak mapujesz ten budynek? a szczególnie ten obszar ceglany, bo coś mi sie wydaje ze masz źle nałożoną teksture na wnękach okiennych. Pozatym spojrz na obrazek, cegły są różnego koloru i bez poprawienia tekstury w PS sie nie obędzie
Napisano 23 Marzec 200816 l Witam. Catmull jak najbardziej wystarczający Za małe cegły, za mały displace na murze w ogóle wygląda jakbyś zapomniał zmapować. Tekstura na chodniku i krawężniku taka sama jak na ulicy ? Brakuje dispa. Odrobinę przyciemnił bym również. Może mi się wydaje, ale chyba udział światła "nieba" w stosunku do słonecznego jest za mały, a i samo niebo znacznie jaśniejsze być powinno, ale to na marginesie. To tło, które odbija się w szybach zdecydowanie jest niepoprawne biorąc pod uwagę kąt pod jakim "patrzy" kamera.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto