Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jestem na nie. niepodoba mi sie. nawet ramy na oknie niechcialo ci sie poprawic po usunieci polygonow.

 

zajmij sie poprawianiem :P

Napisano
  • Autor

nie jest to kwestia bycia na nie , bo pewnie wiekszosc jest na nie....

pierwszy raz wrzucam tutaj cos, a jestem raczej poczatkujacy.

 

o ktora rame chodzi??

Napisano

dobrze ze napisałeś ze ceglany bo nie wygląda, nie zrażaj sie, cieżko jest jednak oceniać coś co jest jeszcze w fazie bardzo początkowej

Napisano
  • Autor

jak wyeksponowac bardziej cegle..... ustawilem na filtr catmull rom, bitmap blur na 0,1 , uzywam ir map + light cache,

Napisano
  • Autor

bump jest...displ nie ma . sprobuje moze rzeczywiscie,ale dla cegly bump powinien bycwystarczajacy?

Napisano

po pierwsze rob rendery w wiekszych rozdzielczosciach. min. 640x480

 

wlacz widok top i zobacz ze ramy okna schodza na jeden bok. nie tak jak powinny. chyba ze tak zle kamere ustawiles.

 

67577774gj4.th.gif

Napisano

teraz juz lepiej jak wieksza rozdzialka .

 

ale i tak bede sie trzymal ze to brzydko ta rama wyglada :P ale to twoj projekt :)

Napisano
  • Autor

projekt jest tutaj nie istotny...chodzi o nauke:)

 

jak najlepiej potrkaktowac wnetrze? wstawic tam jakies swiatlo?

zeby nie bylo czarnych plam, ale ,zeby nie bylo tez wszystkiego w srodku widac?

Napisano

uzywasz catmull jako filtra aa?

masz straszne przepalenie na ulicy i kiepsko materiał widac

zmniejsz troche reflect dla szyb albo zrob modelowane otoczenie bo refleksy sa złe. chyba ze jakas dobra mape dodasz

daj dispa na cegły małego.

moge ci dac pare materiałów cegieł.

pzdr.

Napisano
  • Autor

tak. filtr mam catmull

 

 

jako odbicia jest ustawiony plane ze zdjeciem

 

disp. dodalem maly i wyglada troszke lepiej to . zaraz pokaze...

 

a co do cegiel to bede bardzo wdzieczny za material.....natomiast co do ulicy

to nie wiem jak sobie z tym przepaleniem poradzic.

 

mam color mapping exponential ustawione, probowalem z reinhard tez slabo wychodzi.....

Napisano

wg mnie poprostu masz złą teksture jeśli chodzi o cegły, może nawet są te cegły nieco za małe, ale tu moge sie mylić. Jak mapujesz ten budynek? a szczególnie ten obszar ceglany, bo coś mi sie wydaje ze masz źle nałożoną teksture na wnękach okiennych. Pozatym spojrz na obrazek, cegły są różnego koloru i bez poprawienia tekstury w PS sie nie obędzie

roof_lines-01.jpg

Napisano

Witam.

Catmull jak najbardziej wystarczający

Za małe cegły, za mały displace na murze w ogóle wygląda jakbyś zapomniał zmapować.

Tekstura na chodniku i krawężniku taka sama jak na ulicy ? Brakuje dispa. Odrobinę przyciemnił bym również.

Może mi się wydaje, ale chyba udział światła "nieba" w stosunku do słonecznego jest za mały, a i samo niebo znacznie jaśniejsze być powinno, ale to na marginesie.

To tło, które odbija się w szybach zdecydowanie jest niepoprawne biorąc pod uwagę kąt pod jakim "patrzy" kamera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności