_qb Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 oswietlenie to vray sun i vray sky prosze o rady! na ulicy jest material ,ale go nie widac...nie wiem dlaczego http://img180.imageshack.us/my.php?image=25351177np3.jpg poczatkowo zapomnialem wkleic. sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 mial byc jakis obrazek czy cos??? Bo nic nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 jestem na nie. niepodoba mi sie. nawet ramy na oknie niechcialo ci sie poprawic po usunieci polygonow. zajmij sie poprawianiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 nie jest to kwestia bycia na nie , bo pewnie wiekszosc jest na nie.... pierwszy raz wrzucam tutaj cos, a jestem raczej poczatkujacy. o ktora rame chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 dobrze ze napisałeś ze ceglany bo nie wygląda, nie zrażaj sie, cieżko jest jednak oceniać coś co jest jeszcze w fazie bardzo początkowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 jak wyeksponowac bardziej cegle..... ustawilem na filtr catmull rom, bitmap blur na 0,1 , uzywam ir map + light cache, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 a dispa czy bumpa jakiegos dales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 bump jest...displ nie ma . sprobuje moze rzeczywiscie,ale dla cegly bump powinien bycwystarczajacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 po pierwsze rob rendery w wiekszych rozdzielczosciach. min. 640x480 wlacz widok top i zobacz ze ramy okna schodza na jeden bok. nie tak jak powinny. chyba ze tak zle kamere ustawiles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 jesli chodzi o ramy to jest wszystko dobrze....te duze okna maja takie wykonczenie - pod katem.... wrzucam wieksza rozdzielczosc.... http://img179.imageshack.us/my.php?image=dzienrecoverxw9.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 teraz juz lepiej jak wieksza rozdzialka . ale i tak bede sie trzymal ze to brzydko ta rama wyglada :P ale to twoj projekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 projekt jest tutaj nie istotny...chodzi o nauke:) jak najlepiej potrkaktowac wnetrze? wstawic tam jakies swiatlo? zeby nie bylo czarnych plam, ale ,zeby nie bylo tez wszystkiego w srodku widac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 22 Marzec 2008 Share Napisano 22 Marzec 2008 uzywasz catmull jako filtra aa? masz straszne przepalenie na ulicy i kiepsko materiał widac zmniejsz troche reflect dla szyb albo zrob modelowane otoczenie bo refleksy sa złe. chyba ze jakas dobra mape dodasz daj dispa na cegły małego. moge ci dac pare materiałów cegieł. pzdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 22 Marzec 2008 Autor Share Napisano 22 Marzec 2008 tak. filtr mam catmull jako odbicia jest ustawiony plane ze zdjeciem disp. dodalem maly i wyglada troszke lepiej to . zaraz pokaze... a co do cegiel to bede bardzo wdzieczny za material.....natomiast co do ulicy to nie wiem jak sobie z tym przepaleniem poradzic. mam color mapping exponential ustawione, probowalem z reinhard tez slabo wychodzi..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 zobacz HSV ale troche pozmieniaja ci sie kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 wg mnie poprostu masz złą teksture jeśli chodzi o cegły, może nawet są te cegły nieco za małe, ale tu moge sie mylić. Jak mapujesz ten budynek? a szczególnie ten obszar ceglany, bo coś mi sie wydaje ze masz źle nałożoną teksture na wnękach okiennych. Pozatym spojrz na obrazek, cegły są różnego koloru i bez poprawienia tekstury w PS sie nie obędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 Witam. Catmull jak najbardziej wystarczający Za małe cegły, za mały displace na murze w ogóle wygląda jakbyś zapomniał zmapować. Tekstura na chodniku i krawężniku taka sama jak na ulicy ? Brakuje dispa. Odrobinę przyciemnił bym również. Może mi się wydaje, ale chyba udział światła "nieba" w stosunku do słonecznego jest za mały, a i samo niebo znacznie jaśniejsze być powinno, ale to na marginesie. To tło, które odbija się w szybach zdecydowanie jest niepoprawne biorąc pod uwagę kąt pod jakim "patrzy" kamera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się