heaven Napisano 25 Marzec 2008 Share Napisano 25 Marzec 2008 witam. mam maly problem wynikajacy chyba ze zlych ustawien swiatla. uzywam na scenie vraysun, 3x vraylight. mam takie ustawienia: w pierwszej fazie renderowania obraz wyglada tak: tlo za oknem jest takie samo jak ustawilem tam pod klawiszem 8 :P w koncowej fazie render wyglada tak: dlaczego zmienilo mi sie tlo za oknem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 25 Marzec 2008 Share Napisano 25 Marzec 2008 jak masz szyby to usun, zobaczymy czy to przez to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zarova Napisano 25 Marzec 2008 Share Napisano 25 Marzec 2008 mam ten sam problem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 25 Marzec 2008 Share Napisano 25 Marzec 2008 Jak macie color mapping expotential, to zaznaczcie affect background. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 25 Marzec 2008 Autor Share Napisano 25 Marzec 2008 mialem zaznaczone i byla kicha. zmienilem sun na direct light i jest troche lepiej. moze to przez to szklo :P zobacze pozniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookash_3d Napisano 27 Marzec 2008 Share Napisano 27 Marzec 2008 Jak masz Mapke w Environment, korzystasz z V-raysun, Fizycznej kamery, to musisz podbić multipler lub Output Amount tej mapki do 100 albo więcej. Jak ? Przenosisz mapke do Material editora i wprowadzasz wartość w odpowiednie pole. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się