czernislaw Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 projektuję puszkę o podstawie sześciokąta , nałożyłem na nia grafikę za pomoca unwrapa, a następnie dałem mu meshsmooth i część grafiki sie rozjechała, co jest grane? JAK TO ZAMAPOWAĆ?
SoAd Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Sprawdź czy nie masz tam bardzo wąskiego poligonaw wersji bez meshsmootha, albo inaczej czy nie masz nakładających się verteksów, jesli tak to zaznacz i collapse
Tomala Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 To normalna sprawa że po dodaniu ms siatka się wygładza i niektóre miejsca np. gdzie masz biegnące blisko siebie równoległe krawędzie zrobione chamferem się rozjeżdżają. Przed dodaniem ms kliknij prawym na mod unwrap uvw i daj collapse to, następne dodaj ms z iteration-1 a nad niego unwrapa i w edytorze zobaczysz siatkę po ms. Dopiero dla takiego mapowania zrób texturę a nic się nie rozciągnie. Jak obiekt przy ms z iteration ustawionym na jeden nie jest wystarczająco gładki to dodaj kolejnego ms ale już nad unwrapem. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się