Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

projektuję puszkę o podstawie sześciokąta , nałożyłem na nia grafikę za pomoca unwrapa, a następnie dałem mu meshsmooth i część grafiki sie rozjechała, co jest grane?

JAK TO ZAMAPOWAĆ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdź czy nie masz tam bardzo wąskiego poligonaw wersji bez meshsmootha, albo inaczej czy nie masz nakładających się verteksów, jesli tak to zaznacz i collapse

Napisano

To normalna sprawa że po dodaniu ms siatka się wygładza i niektóre miejsca np. gdzie masz biegnące blisko siebie równoległe krawędzie zrobione chamferem się rozjeżdżają.

Przed dodaniem ms kliknij prawym na mod unwrap uvw i daj collapse to, następne dodaj ms z iteration-1 a nad niego unwrapa i w edytorze zobaczysz siatkę po ms. Dopiero dla takiego mapowania zrób texturę a nic się nie rozciągnie. Jak obiekt przy ms z iteration ustawionym na jeden nie jest wystarczająco gładki to dodaj kolejnego ms ale już nad unwrapem. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności