Napisano 31 Marzec 200816 l projektuję puszkę o podstawie sześciokąta , nałożyłem na nia grafikę za pomoca unwrapa, a następnie dałem mu meshsmooth i część grafiki sie rozjechała, co jest grane? JAK TO ZAMAPOWAĆ?
Napisano 31 Marzec 200816 l Sprawdź czy nie masz tam bardzo wąskiego poligonaw wersji bez meshsmootha, albo inaczej czy nie masz nakładających się verteksów, jesli tak to zaznacz i collapse
Napisano 31 Marzec 200816 l To normalna sprawa że po dodaniu ms siatka się wygładza i niektóre miejsca np. gdzie masz biegnące blisko siebie równoległe krawędzie zrobione chamferem się rozjeżdżają. Przed dodaniem ms kliknij prawym na mod unwrap uvw i daj collapse to, następne dodaj ms z iteration-1 a nad niego unwrapa i w edytorze zobaczysz siatkę po ms. Dopiero dla takiego mapowania zrób texturę a nic się nie rozciągnie. Jak obiekt przy ms z iteration ustawionym na jeden nie jest wystarczająco gładki to dodaj kolejnego ms ale już nad unwrapem. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto