Napisano 23 Styczeń 200421 l Stworzyłem dwa splajny aby storzyć sobie gąsiora za pomocą spacing toola. okazuje sie ze to chba nie takie proste. Nie zależnie od tego jak sobie ustawię początkową część zawsze \"zęby\" będą ustawione do dołu. dlaczego? chciałbym uzyskać w miare płynne przejście między jednym a drugim. help plis. dzieki.
Napisano 23 Styczeń 200421 l To rzeczywiscie dziwne i nie pamietam jak rozwiazac ten problem, jednak jest bardzo proste wyjscie. Obroc dolny splajn o 180 stopni, rozmiesc na nim element, ktory chcesz powielic, a pozniej calosc z powrotem obroc o 180 stopni. To chyba nie jest duzy klopot, co? :)
Napisano 24 Styczeń 200421 l Autor no nie jest to trudne ale jest to nadal improwizacja. Z czymś takim nie da sie zrobić animacji gąsiennicy. Path deformem też jest kiepsko bo obiekty sie rozciągają. Taki tool jak max powinien raczej zadbać o takie małe rzeczy - na pewno tak jest tylko na razie tego nie umiem . dzieki za podpowiedź.
Napisano 24 Styczeń 200421 l Spacing Toolem i tak nie zrobisz animacji. Zainteresuj sie raczej czyms takim jak Path Constraint.
Napisano 24 Styczeń 200421 l Kierunek splajna. Wystarczy zmienić vertex początku splajna. Tak mi się zdaje.
Napisano 24 Styczeń 200421 l Nie-e:) Tez wydawalo mi sie wczoraj, ze decyduje pierwszy vertex, ale sprawdzilem i tak nie jest. Spacing Tool ustawia chyba zawsze \"w gore\", w strone dodatniego Y.