Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem dwa splajny aby storzyć sobie gąsiora za pomocą spacing toola. okazuje sie ze to chba nie takie proste. Nie zależnie od tego jak sobie ustawię początkową część zawsze \"zęby\" będą ustawione do dołu. dlaczego? chciałbym uzyskać w miare płynne przejście między jednym a drugim. help plis.

 

dzieki.

 

gas.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To rzeczywiscie dziwne i nie pamietam jak rozwiazac ten problem, jednak jest bardzo proste wyjscie. Obroc dolny splajn o 180 stopni, rozmiesc na nim element, ktory chcesz powielic, a pozniej calosc z powrotem obroc o 180 stopni.

To chyba nie jest duzy klopot, co? :)

Napisano
  • Autor

no nie jest to trudne ale jest to nadal improwizacja. Z czymś takim nie da sie zrobić animacji gąsiennicy. Path deformem też jest kiepsko bo obiekty sie rozciągają. Taki tool jak max powinien raczej zadbać o takie małe rzeczy - na pewno tak jest tylko na razie tego nie umiem .

 

dzieki za podpowiedź.

Napisano

Spacing Toolem i tak nie zrobisz animacji. Zainteresuj sie raczej czyms takim jak Path Constraint.

Napisano

Nie-e:)

Tez wydawalo mi sie wczoraj, ze decyduje pierwszy vertex, ale sprawdzilem i tak nie jest.

Spacing Tool ustawia chyba zawsze \"w gore\", w strone dodatniego Y.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności