Posted January 23, 200421 yr Stworzyłem dwa splajny aby storzyć sobie gąsiora za pomocą spacing toola. okazuje sie ze to chba nie takie proste. Nie zależnie od tego jak sobie ustawię początkową część zawsze \"zęby\" będą ustawione do dołu. dlaczego? chciałbym uzyskać w miare płynne przejście między jednym a drugim. help plis. dzieki.
January 23, 200421 yr To rzeczywiscie dziwne i nie pamietam jak rozwiazac ten problem, jednak jest bardzo proste wyjscie. Obroc dolny splajn o 180 stopni, rozmiesc na nim element, ktory chcesz powielic, a pozniej calosc z powrotem obroc o 180 stopni. To chyba nie jest duzy klopot, co? :)
January 24, 200421 yr Author no nie jest to trudne ale jest to nadal improwizacja. Z czymś takim nie da sie zrobić animacji gąsiennicy. Path deformem też jest kiepsko bo obiekty sie rozciągają. Taki tool jak max powinien raczej zadbać o takie małe rzeczy - na pewno tak jest tylko na razie tego nie umiem . dzieki za podpowiedź.
January 24, 200421 yr Spacing Toolem i tak nie zrobisz animacji. Zainteresuj sie raczej czyms takim jak Path Constraint.
January 24, 200421 yr Nie-e:) Tez wydawalo mi sie wczoraj, ze decyduje pierwszy vertex, ale sprawdzilem i tak nie jest. Spacing Tool ustawia chyba zawsze \"w gore\", w strone dodatniego Y.