Skocz do zawartości

WIP: Star Wars Cartoon


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po trochu stad, ze od zawsze tworzylem proste animacje w zeszytach, po trochu z inspiracji serialem \"clone wars\" siadlem przedwczoraj i sprawdzilem jak sie rysuje myszka USB w Paint Shop Pro :). Efekt byl zadowalajacy wiec zdecydowalem sie na animacje. Jako wzorca uzylem szkieletu animacji z gry Jedi Academy, zas sama przedstawiona w animacji postac Kyle\'a Katarna stylizowalem na nieco mniej toporna kreske tartakovskyego. W sumie to powinienem mowic w czasie terazniejszym, bo prace nad aktualna animka wciaz trwaja (jak widac, poki co demo- 15 klatek :P). Calkiem mozliwe, ze ten przyklad stanie sie przyczynkiem do wiekszego projektu, ale poki co cicho sza, zeby nie zapeszyc. Oto animacja, prosze nie sugerowac sie tlem, bo to jedna z moich pierwszych prac w maxie i kilka lat juz ma, ale ze od tego czasu zadnych scenerii nie robilem...

 

ANIMKA

 

Jesli kogos interesuje strona techniczna, to w uzyciu byly: ModViev, Paint Shop Pro, 3D Studio Max, AnimShop Pro, GoldWave i VirtualDub :).

 

Ciekaw jestem Waszych uwag :).

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

trudno cos konkretnego powiwdziec po 15 klatkach, ale mam pytanko - kamiera bedzie statyczna? bo ja bym widzial w tej scenie np lekkie przesuniecie w lewo. coz. A sama postac kojakrzy mi sie z Secret of the monkey island :)

Napisano

no fajnie, mi sie podoba, tylko zeby bardziej pan Kyle poruszał się płynniej...ale fakt, podobne jest to bardzo to tych rysunowych przygodówek:)

Napisano

kru: Kompozycja scenki jest absolutnie tymczasowa, swieta racja, ze az prosi sie o ruch kamery :). Technicznie to zaden problem bo sceneria jest 3d, a postac to animowany plane z materialem animki :). Tak wiec jak skombinuje jakies lepsze tlo, ujecie bedzie bardziej dynamiczne :).

 

Sharp: Aktualnie jest 10 fps, ale glownie dlatego, ze przy szybszym odtwarzaniu, przy tak malej liczbie klatek nie byloby nic widac :P. Docelowo dla rysunkowej animacji pasowaloby 15-20 fps.

 

Leru: Najnowszy divx powinien wystarczyc, sorki ze od razu nie dalem info o kompresji :).

 

Napisano

male pytanko techniczne, scena jest zrobuiona w 3ds a animacja ludzika jest robiona klatka po klatce w innym programie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności