Napisano 23 Styczeń 200421 l Po trochu stad, ze od zawsze tworzylem proste animacje w zeszytach, po trochu z inspiracji serialem \"clone wars\" siadlem przedwczoraj i sprawdzilem jak sie rysuje myszka USB w Paint Shop Pro :). Efekt byl zadowalajacy wiec zdecydowalem sie na animacje. Jako wzorca uzylem szkieletu animacji z gry Jedi Academy, zas sama przedstawiona w animacji postac Kyle\'a Katarna stylizowalem na nieco mniej toporna kreske tartakovskyego. W sumie to powinienem mowic w czasie terazniejszym, bo prace nad aktualna animka wciaz trwaja (jak widac, poki co demo- 15 klatek :P). Calkiem mozliwe, ze ten przyklad stanie sie przyczynkiem do wiekszego projektu, ale poki co cicho sza, zeby nie zapeszyc. Oto animacja, prosze nie sugerowac sie tlem, bo to jedna z moich pierwszych prac w maxie i kilka lat juz ma, ale ze od tego czasu zadnych scenerii nie robilem... ANIMKA Jesli kogos interesuje strona techniczna, to w uzyciu byly: ModViev, Paint Shop Pro, 3D Studio Max, AnimShop Pro, GoldWave i VirtualDub :). Ciekaw jestem Waszych uwag :).
Napisano 24 Styczeń 200421 l trudno cos konkretnego powiwdziec po 15 klatkach, ale mam pytanko - kamiera bedzie statyczna? bo ja bym widzial w tej scenie np lekkie przesuniecie w lewo. coz. A sama postac kojakrzy mi sie z Secret of the monkey island :)
Napisano 24 Styczeń 200421 l no fajnie, mi sie podoba, tylko zeby bardziej pan Kyle poruszał się płynniej...ale fakt, podobne jest to bardzo to tych rysunowych przygodówek:)
Napisano 24 Styczeń 200421 l z mila checia bym zobaczyl ale jedyne co mi dekoduje do maly kwadracik w lewym gornym rogu ekranu buuuuuuu :(
Napisano 24 Styczeń 200421 l Autor kru: Kompozycja scenki jest absolutnie tymczasowa, swieta racja, ze az prosi sie o ruch kamery :). Technicznie to zaden problem bo sceneria jest 3d, a postac to animowany plane z materialem animki :). Tak wiec jak skombinuje jakies lepsze tlo, ujecie bedzie bardziej dynamiczne :). Sharp: Aktualnie jest 10 fps, ale glownie dlatego, ze przy szybszym odtwarzaniu, przy tak malej liczbie klatek nie byloby nic widac :P. Docelowo dla rysunkowej animacji pasowaloby 15-20 fps. Leru: Najnowszy divx powinien wystarczyc, sorki ze od razu nie dalem info o kompresji :).
Napisano 24 Styczeń 200421 l male pytanko techniczne, scena jest zrobuiona w 3ds a animacja ludzika jest robiona klatka po klatce w innym programie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto