Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam maly problem z modelem (prosze nie patrzec na to co tam jest tylko na to co zaznaczylem w okregach ;) ). W jaki sposob moge to wyprosotwac, zeby bylo ladne proste jak zad niemowlecia? Próbowalemchwycic za vertexy i minimalnie ciagnac je w gore/dol ale po 40min zabawy dalem sobie spokuj. Czy jest jakis prosty sposob?

 

Pozdrawiam

 

beztytuuqg8.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nurbs czy poly - sculp geometry z opcja smooth powinien wygladzic wszystkie takie pagorki.

Cudow nie bedzie, bo sa to ewidentnie skutki bledow w siatce (szczegolnie tam za skrzydlem), ale bez przemodelowywania tych partii moze to byc dobry sposob na szybkie poprawki.

Jesli kadlub jest polygonowy - polecenie average vertices z opcja jednej iteracji na kilku pierscieniach kadluba wygladzi go, ale niezbedne bedzie drobne przemodelowanie i skalowanie.

Mozesz tez zainstalowac sobie skrypty 'zen tools' - sa tam ciekawe narzedzia ktore tworza plynne przejscia miedzy dwoma punktami i inne przydatne pomagacze.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności