Napisano 31 Marzec 200817 l Witam Mam maly problem z modelem (prosze nie patrzec na to co tam jest tylko na to co zaznaczylem w okregach ;) ). W jaki sposob moge to wyprosotwac, zeby bylo ladne proste jak zad niemowlecia? Próbowalemchwycic za vertexy i minimalnie ciagnac je w gore/dol ale po 40min zabawy dalem sobie spokuj. Czy jest jakis prosty sposob? Pozdrawiam
Napisano 31 Marzec 200817 l Nurbs czy poly - sculp geometry z opcja smooth powinien wygladzic wszystkie takie pagorki. Cudow nie bedzie, bo sa to ewidentnie skutki bledow w siatce (szczegolnie tam za skrzydlem), ale bez przemodelowywania tych partii moze to byc dobry sposob na szybkie poprawki. Jesli kadlub jest polygonowy - polecenie average vertices z opcja jednej iteracji na kilku pierscieniach kadluba wygladzi go, ale niezbedne bedzie drobne przemodelowanie i skalowanie. Mozesz tez zainstalowac sobie skrypty 'zen tools' - sa tam ciekawe narzedzia ktore tworza plynne przejscia miedzy dwoma punktami i inne przydatne pomagacze. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto