Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam maly problem z modelem (prosze nie patrzec na to co tam jest tylko na to co zaznaczylem w okregach ;) ). W jaki sposob moge to wyprosotwac, zeby bylo ladne proste jak zad niemowlecia? Próbowalemchwycic za vertexy i minimalnie ciagnac je w gore/dol ale po 40min zabawy dalem sobie spokuj. Czy jest jakis prosty sposob?

 

Pozdrawiam

 

beztytuuqg8.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 863
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nurbs czy poly - sculp geometry z opcja smooth powinien wygladzic wszystkie takie pagorki.

Cudow nie bedzie, bo sa to ewidentnie skutki bledow w siatce (szczegolnie tam za skrzydlem), ale bez przemodelowywania tych partii moze to byc dobry sposob na szybkie poprawki.

Jesli kadlub jest polygonowy - polecenie average vertices z opcja jednej iteracji na kilku pierscieniach kadluba wygladzi go, ale niezbedne bedzie drobne przemodelowanie i skalowanie.

Mozesz tez zainstalowac sobie skrypty 'zen tools' - sa tam ciekawe narzedzia ktore tworza plynne przejscia miedzy dwoma punktami i inne przydatne pomagacze.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności