mowicz Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Witam Mam maly problem z modelem (prosze nie patrzec na to co tam jest tylko na to co zaznaczylem w okregach ;) ). W jaki sposob moge to wyprosotwac, zeby bylo ladne proste jak zad niemowlecia? Próbowalemchwycic za vertexy i minimalnie ciagnac je w gore/dol ale po 40min zabawy dalem sobie spokuj. Czy jest jakis prosty sposob? Pozdrawiam
ca mel Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Nurbs czy poly - sculp geometry z opcja smooth powinien wygladzic wszystkie takie pagorki. Cudow nie bedzie, bo sa to ewidentnie skutki bledow w siatce (szczegolnie tam za skrzydlem), ale bez przemodelowywania tych partii moze to byc dobry sposob na szybkie poprawki. Jesli kadlub jest polygonowy - polecenie average vertices z opcja jednej iteracji na kilku pierscieniach kadluba wygladzi go, ale niezbedne bedzie drobne przemodelowanie i skalowanie. Mozesz tez zainstalowac sobie skrypty 'zen tools' - sa tam ciekawe narzedzia ktore tworza plynne przejscia miedzy dwoma punktami i inne przydatne pomagacze. Pozdr.
mowicz Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 Dzieki za podpowiedzi, caly samolot to Poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się