Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pobrałem obiekt 3D z netu. Usunąłem kości i pozostała tylko siatka i textury. Obiekt waży 15 MB a po dodaniu swoich kości program strasznie wolno chodzi. Zrobienie animacji jest praktycznie niemożliwe. Mam dość dobrego kompa i na obiektach nieprzekraczających 1MB chodzi dobrze. Coś jest nie tak z tym obiektem co ma 15MB? Co z tym zrobić?

 

Usunąłem kości a może on ma jeszcze coś w sobie...

 

Jestem początkujący ale podstawy znam lecz nie mogę sobie z tym poradzić.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 969
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

15MB plik sugeruje dość gęstą siatkę, a taka jest dość przykra podczas animacji. Dlatego zwykle dodaje się wygładzanie jako ostatni modyfikator. Czy z oryginalnymi kośćmi też jest taki problem?

Napisano

Jeśli chcesz animować hipoly siatki zainsteruj się oprogramowaniem do tego przeznaczonym - MotionBuilder albo Messiah świetnie sobie radzą z dużymi siatkami - animacja w viewporcie niemal w realtime.

Napisano
  • Autor

Ok a jak już zrobię np prezentację .exe z gęstą siatką to komputer będzie sobie dobrze z tym radził?

Napisano

Nie znam tego ale domyslam sie ze to jakis silnik graficzny czy cos takiego. Chyba w taki prezentacjach real time to musisz przemyslec to co ma byc wyswietlane i mozliwosci kompa wiec poczytaj cos o low poly np o technikach stosowanych w grach gdzie modele maja mala ilosc poly a rekompensuja to texturami color map, normal, specular itp. Nie mozesz zrobic sobie super modele dac mesh smooth a pozniej nasrac kilkadziesiat obiektow z kosmiczna siatka. Jesli render pojedyncza klatke liczy godzinami to pomysl jak to ma chodzic w real time? Musisz miec przykladow 30 klatek wyrenderowanych podczas jednej sekundy by wygladalo to plynie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.