belialek Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 Witam! Nie wiem czy ten post pasuje do tego dzialu... Chodzi o zaprezentowanie modelu tzn. chodzi o interakcje z obiektem - np strzalki pozwalajace na obrot w dowolna strone. co do tego bylo by potrzebne? i jak sie ma sprawa renderingu? bo domyslalm sie ze trzeba w jakis sposob wykonac render z wszystkich mozliwych stron... z gory dziekuje za pomoc i wskazowki :) pozdrawiam! EDIT: troche niejasno sie wyrazilem :) chodzi o prezentacje takiego obiektu np na stronie www Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 domyslalm sie ze trzeba w jakis sposob wykonac render z wszystkich mozliwych stron Sporo musiałbyś się narenderować... Poszukaj na forum - pojwaiły się już takie pytania i odpowiedzi na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 Mozna wyrenderenowc kilkanascie najwazniejszych klatek i zrobic takiego fejka z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razi91 Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 Często widzę że są 2 strzałki obrotu i po naciśnięciu obrazek "obraca" się (tzn. wczytuje się nowa fota z innego ujęcia) o pare stopni. Przeważnie dają tylko poziomy obrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belialek Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2008 czyli nie ma mozliwosci plynnego obrotu "live"? moze to glupie, ale w takim razie wszystkie gry itd renderuja na biezaco obiekty 3d? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 4 Kwiecień 2008 Share Napisano 4 Kwiecień 2008 http://www.demicron.com/wirefusion http://www.holomatix.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belialek Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2008 o wlasnie o takie rozwiazanie mi chodzilo ;) dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 4 Kwiecień 2008 Share Napisano 4 Kwiecień 2008 no pewnie ze gry renderuja sie real time dlatego modele sa w low poly i stosuje sie rozne sztuczki jak normal mapy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cichy_WN Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 Witam, Czy ktoś za Was zajmuje się wcielaniem w życie takich prezentacji? Potrzebuję nawiązać kontakt z twórcą tego typu stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się