Napisano 11 Kwiecień 200816 l Poszedlem za rada briza i upatrzylem sobie boga Odina.Ale zaczolem od helmu bo latwiejszy mi sie wydawal na poczatek a potem zrobie glowke itp ;) tak wiec to co mi wyszlo: i siatka: prosze o krytyke co jest zle i czy wogole dobrze mysle robiac to w ten sposob ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l zapodawaj większe screeny, bo np. Ja to już mam spory problem... :P zlewa mi się ten materiał z tłem... :P soft? łączenie połówek jest paskudne... zapodaj zooma... ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor wiem ze jest paskudne ale nie chce mi sie ustawiac 2 polowek recznie wiec daje mirror z instance i luzik a ta linie potem usune na koniec ;) hehe zooma to juz jest bardzo blisko przyblizone ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Ja również korzystam z mirrora i nie mam problemów z łączeniem, którego nie widać, dlatego pytałem o soft... Jak ci się nie chce to po co modelować??? :P niech się inni wypowiedzą, bo nie mam siły na takie teksty...
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor nie o to chodzi ze mi sie nie chce modelowac tylko 2 stron modelowac recznie bo nie bedzie symetrycznie.....nie wybieraj wypowiedzi z kontekstu ;) wsumie mozna ppm na select and move i powpisywac wartosci ale ja chcialem na szybko a linie mozna latwo usunac ta laczaca ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Po pierwsze popraw temat. Po drugie, napisz, co to ma byc? low poly, high poly ? pod sculpt? W sumie to, nie wazne czy to ma byc hipoly czy low poly to siatka za gesta. Rzeczywiscie trudno powiedziec cos konkretnego na tak malych obrazkach, ale wg mnie na gorze masz mase niepotrzebych poly.
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor hmm ok zrobilem zooma zeby widac bylo siatke ;) aha a co do tematu to nie bede go porpawial bo ja chce wymodelowac calego odyna to jest narazie tylko helm ale bedzie reszta ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Eh, ciezko sie z toba dyskutuje, bo nie odpisujesz w zasadzie na zadne pytania. co do poprawienia nazwy watku to: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 W kadzym razie, duzo za duzo niepotrzebnych poly
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Eh, ciezko sie z toba dyskutuje, bo nie odpisujesz w zasadzie na zadne pytania. tu się z tobą zgodzę, najpierw prosi o rady, a później nie odp. S@dow zredukuj siatkę!
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor Eh, ciezko sie z toba dyskutuje, bo nie odpisujesz w zasadzie na zadne pytania. co do poprawienia nazwy watku to: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 W kadzym razie, duzo za duzo niepotrzebnych poly poprosiliscie o wieksze obrazki to dalem wieksze (to sie nazywa nie odpisywanie nie? ;) co do tematu to sorka zapomnialem ze ma byc postac3d: etc co do poly: moze bedzie hi poly kiedys w przyszlosci narazie jest low poly zreszta to chyba widac ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l to jest low? dla mnie to krzywa siatka dziwna. zamist mirrora modyfikator symmetry daj
Napisano 11 Kwiecień 200816 l moze bedzie hi poly kiedys w przyszlosci narazie jest low poly zreszta to chyba widac ;) wiec niestety nie jest to low poly :) Low poly polega na tym zeby jak najmiejsza iloscia trisow uzyskac pozadany ksztalt.
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor heh not moze tak jest a jaka to roznica jak efekt jest dobry? tzn tak mi sie zdaje ze jest dobry ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l heh not moze tak jest a jaka to roznica jak efekt jest dobry? gigantyczna :) A co do efektu no... jakby to powiedziec... widac ze zaczynasz :)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor no tosz zalozylem ten watek aby sie dowiedziec co zmienic zeby tak nie wygladal ;)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l chyba jednak skoro masz zrobić odyna to lepiej zacząć od odyna a nie od czapki? pokaż refki - na razie widzę za dużo kantów na tym hełmie - rozłóż równomierniej siatkę, staraj się nie robić ngonów jeśli to możliwe. czy skrzydełka są częścią hełmu czy osobno modelujesz? jeśli osobno to na razie skup się na dopracowaniu hełmu a potem dorób mu skrzydełka. bez refki trudno powiedzieć co jest źle, ale można na pewno powiedzieć że jest źle. poprawiaj i wrzucaj poprawki.
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor mam tylko 2 niestety nie udalo mi sie jak narazie znalezdz wiecej sensownych refek ;)
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Autor maly update.Nie wiem czy zauwazycie zmiany w siatce ale pare polygonow usunolem nie wiem co jeszcze mozna w samej siatce helmu zmienic wiec nie zmienilem ^^
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Po pierwsze zaokraglij ten helm bo wyglada podelkowato w miejscu wyciec na oczy jest kant do ktorego pociagnij edga bo ci sie robi nieestetyczny bug no i nadaj grubosc tej blasze(czy co to tam jest) bo wyglada jaak by bylo z papieru a nie z tego z czego ma byc ]:>
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Autor 1.troche zaokraglilem gore 2.dodalem ale tylko w tamtym miejscu jesli trzeba przez caly helm pociagnac edge'a to mnie poprawcie 3.nie wiem jak uwypuklic ten helm ;) probowalem extrude ale paskudnie wtedy wyglada ;)
Napisano 14 Kwiecień 200816 l czerwone egde przesun na zewnatrz niebieski do srodka lub usuń go zupełnie, moze tak co? ;)
Napisano 15 Kwiecień 200816 l Autor maly upek i od razu pytanie kieruje czy jest jakis latwy sposob na zrobioenie skratchu jak ja to nazywam a dokladniej chodzi o szrame pod jednym okiem ( ze np ktos mu ukruszyl mieczem) proboje caly czas sam to zrobic i zawsze sie cos kaszani ^^ z gory thnx za odpowiedz
Napisano 15 Kwiecień 200816 l ja nierobilem nigdy ale moznaby chyba cutem troszke porobic edgesow i zaznaczyc polygony w tych miejsach i dac extrude i schamfrowac. pozatym wydaje sie byc prostokatny ten chelm.
Napisano 15 Kwiecień 200816 l tutaj lukaj na moj chelm. robilem z twojej referki. nic specjalnego. ale w porownaniu do tego twojego u mnie przod jest okragly a u ciebie zdaje sie byc plaski taki. a i widac ze model twoj daleko odchodzi od tego z refek . te "dziury" na oczy sa tam prostokatne troche. a u ciebie okragle. staralem sie zuzyc jak najmniej poly. ale model moj i tak sie da chyba odchudzic. zdaje sie Low poly chciales robic. moj model ma teraz 292 poly. ale oczywiscie moj szybki modelik nieobyl sie bez bledow rozlozenia siatki i nierownego rozlozenia co pewnie jest widoczne :P heh. pozdrawiam i milego modelowania.
Napisano 15 Kwiecień 200816 l Autor wiem ze moj helm nie jest do konca taki jak na referce ale ogladnolem sobie ponownie wczoraj 300 i zdecydowalem ze krztalt samego helmu bedzie bardziej taki jak tam mieli a dodam piorka odyn itp ^^ u mnie gora jest okragla a przod (czyt.od oczu w dol nie bo tak sobie postanowilem a nie bo nie umiem czy cos ;) ) a pozatym u ciebie jest za bardzo z przodu wysuniety helm musi byc dopasowany a nie ze bedzie mu spadal z glowy przy kazdym ruchu ^^
Napisano 15 Kwiecień 200816 l Autor dobra wysunolem troche jednak do przodu ochraniacze na policzki ^^
Napisano 16 Kwiecień 200816 l a wlasnie robisz ogromny blad moim zdaniem. robisz postac i zbroje. ale najpierw to powinna byc postac zrobiona bo pozniej trzeba dopasowac do niej ubranie. i troszke niezgodnie z referka robisz bo tam nad nosem, powinna byc duza kulka a wyzej mniejsza troszke. ps. ile twoj chelm ma poly ? klikasz prawym tam gdzie sie kamere wybiera i dajesz show statistics.
Napisano 16 Kwiecień 200816 l zakladam ze uzywales meshsmootha albo turbosmootha. bo taki model raczej mozna zrobic w mniej poly. co widac chocby na moim przykladzie. wiec ja przypadkiem, ale zauwazylem ze jak uzywa sie zwyklego smootha to niewzrasta ilosc poly :P nigdy go nieiuzywalem a teraz widze ze jest fajny :)
Napisano 16 Kwiecień 200816 l Autor nom uzywam mesmootha ^^ musze sprobowac smootha zobacze co i jak ^^
Napisano 22 Kwiecień 200816 l Autor maly upek wiem ze wiele brakuje do referki ale ostatnio malo mialem czasu na dlubanie w maxie ;) s3ro Edytowane 6 Listopad 200816 l przez S@dow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto