kubicka.basia Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 chialabym np zeby te deski byly pionowe a zygzaki mi sie robia. Ta trojkatna btyla to box zamieniony na mesha noi przerobiony na trojkacik.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 hehehe i doszliśmy do mapowania poczytaj o Unwrap uvw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 15 Kwiecień 2008 Share Napisano 15 Kwiecień 2008 umvmap nie wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 16 Kwiecień 2008 Share Napisano 16 Kwiecień 2008 Jeżeli masz obiekt jako Editable Poly to w zakładce Edit Geometry zaznacz Preserve UVs. Pozwala to na zachowanie współrzędnych mapowania w pewnych zakresach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 16 Kwiecień 2008 Share Napisano 16 Kwiecień 2008 F1 i wszystko jasne ! :) UVW mapowanie i jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się