kubicka.basia Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 chialabym np zeby te deski byly pionowe a zygzaki mi sie robia. Ta trojkatna btyla to box zamieniony na mesha noi przerobiony na trojkacik..
piksar Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 hehehe i doszliśmy do mapowania poczytaj o Unwrap uvw
Tores Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Jeżeli masz obiekt jako Editable Poly to w zakładce Edit Geometry zaznacz Preserve UVs. Pozwala to na zachowanie współrzędnych mapowania w pewnych zakresach.
hcpiter Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 F1 i wszystko jasne ! :) UVW mapowanie i jedziesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się