kubicka.basia Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 hej, mam problemik, mecze sie i mecze, bo chcialam zeby przez okno wpadalo mi swiatelko i rzycalo cien na podloge, tych tutkow jest mnostwo, ale mi cos to nie chce wyjsc :( mam vreylight plane za okienkiem ustawionego multipler-5 i target directa ustawionego na 20. A dodatkowo w ustawieniach renderu mam environment tez wlaczany. wiec generalnie powinno costam wpadac, a tu nic :0 aaa noi plane oczywicie ustawiony na invisible, a wyglada jakby to wlasnie on wsio zaslaial.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 direct light daj VrayShadow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubicka.basia Napisano 18 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2008 tez juzjest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubicka.basia Napisano 18 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2008 a moze cos z materialem szyby zrobic...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 schowaj szybe i zobacz jak sie renderuje. Jeśli poprawnie to musisz pokombinowac z materiałem szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Material szyby powinien miec w refreaction ustawione Affect Shadows i Affect Alpha (to nie koniecznie). Najlepiej w takich przypadkach pokazuj ustawienia materialu. Bo na pytanie a moze cos z materialem szyby zrobic...?? cizeko odpowiedziec nie znajac tego materialu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 zmien na kamere vraya, vray light w oknie na okl 150W, suna za oknem, iso 250, shutter 100 i zobacz jak wyjdzie. Peoponuje dodac jakies iesy w srodku jesli jest mozliwosc dostosowania sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 ja to bym sie jeszcze spytal czy wogole GI jest wlaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 wyłącz cast shadows/receive shadows dla obiektu który robi za szyby. w innym przypadku będziesz musiała właczyć kaustyki (efekt powstający poprzez przejście światła przez obiekty szklane) a to zabija szybkość renderingu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się