Napisano 18 Kwiecień 200816 l hej, mam problemik, mecze sie i mecze, bo chcialam zeby przez okno wpadalo mi swiatelko i rzycalo cien na podloge, tych tutkow jest mnostwo, ale mi cos to nie chce wyjsc :( mam vreylight plane za okienkiem ustawionego multipler-5 i target directa ustawionego na 20. A dodatkowo w ustawieniach renderu mam environment tez wlaczany. wiec generalnie powinno costam wpadac, a tu nic :0 aaa noi plane oczywicie ustawiony na invisible, a wyglada jakby to wlasnie on wsio zaslaial....
Napisano 18 Kwiecień 200816 l schowaj szybe i zobacz jak sie renderuje. Jeśli poprawnie to musisz pokombinowac z materiałem szyby.
Napisano 18 Kwiecień 200816 l Material szyby powinien miec w refreaction ustawione Affect Shadows i Affect Alpha (to nie koniecznie). Najlepiej w takich przypadkach pokazuj ustawienia materialu. Bo na pytanie a moze cos z materialem szyby zrobic...?? cizeko odpowiedziec nie znajac tego materialu.
Napisano 18 Kwiecień 200816 l zmien na kamere vraya, vray light w oknie na okl 150W, suna za oknem, iso 250, shutter 100 i zobacz jak wyjdzie. Peoponuje dodac jakies iesy w srodku jesli jest mozliwosc dostosowania sie.
Napisano 18 Kwiecień 200816 l wyłącz cast shadows/receive shadows dla obiektu który robi za szyby. w innym przypadku będziesz musiała właczyć kaustyki (efekt powstający poprzez przejście światła przez obiekty szklane) a to zabija szybkość renderingu Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto