Napisano 8 Kwiecień 200222 l Tu macie dwa obrazki: Jak zrobic zeby mapa HDRI nie renderowala sie w tle, a zeby obijala sie w samochodzie. Chodzi mi o mozliwosc wprowadzenia mgly jak na pierwszej pracy. Druga sprawa to cien. Jak zrobic zeby byl jak na pierwszej pracy, a nie taki maly i ziarnisty jak na drugiej. Stosuje HDRI zgodnie a tutorialem ze strony Adka(link w newsach) Ma ktos jakies tutoriale do Brazila?? Co to jest caustic???
Napisano 10 Kwiecień 200222 l Nie mam pojecia co musisz zrobić, żeby Twoj samochod wyglądał tak jak chcesz ale wiem gdzie są tutoriale (a raczej dokładne opisy funkcji i parametrów). Wejdź na stronkę a może coś znajdziesz: http://3dvf.com/tutoriaux/3dsmax/Brazil/part02_us.php3 trzymaj się i walcz o swoje
Napisano 10 Kwiecień 200222 l czesc co do cienia zwieksz wartosc samplowania. ta zarnistosc jest powodem braku wystarczjacej informacji aby render mogl, ladnie interpretowac przeszczen miedzy samplami. prawdopodobie to zwiekszy czas renderowania. ja niewiem dokladnie ktora wartosc mosisz zmienic w brazil, aczkolwiek podstawy dzialania tego typu renderow jest taka sama. co do caustic, jest to effect stwozony poprzez zalamanie swiatla przechodzacego przez jakies medium, np woda lub szklo. najlepszym przkladem tego jest szklana z woda ( to co sie dzieje wokol cien + swiatlo ) , lub woda w basenie ( jesli popatrzysz sie w dol zobaczysz tam takie rozne swietliste sinusowate ksztalty ). na razie krzysztof rost senior fx developer/animator PDI/DreamWorks [email protected]
Napisano 5 Listopad 200222 l witam! No tak, ale czy caustics w btrazilu jest do uzyskania tylko przez umieszczenie w scenie obiektu z materia│em self-illumination? Brobˇje w│aÂnie zrobiŠ scenŕ ze szkalanym kileiszkiem i w brazilu caustics nie za bardzo chca mi wyjŠ, w mental ray\'u wychodzi to bez problemu... Pomˇ┐cie jeÂli mo┐ecie.
Napisano 10 Listopad 200222 l aby samochˇd odbija│ hdri ale ┐eby go nieby│o widaŠ w tle .Stwˇrz sfere,lub co podobnego co bŕdzie otaczaŠ ca│▒ scene. »eby ta sfera nie zas│ania│a hdri u┐yj exclude w advanced reflection parameters i przenie sfere z lewego do prawego okinenka chyba zrozumia│e co!!!!!!!!:)
Napisano 11 Listopad 200222 l W ustawieniach brazil light -> Area Light Options -> max error (%) im mniejsza wartosc tym lepiej (dluzszy za to rendering). Max samples mozesz zwiekszyc. Esistimate intvl wpisz mniejsza wartosc (tego nie jestem pewien)
Napisano 11 Listopad 200222 l wiecie moze skad mozna sciagna c HDR Shop? Ze strony producenta sie nie da...
Napisano 12 Listopad 200222 l Na serwerze Klicka chyba jest, a jak nie ma to Ci mailem wyÂlŕ, tylko napisz na jaki adres i poczekaj tak z tydzie˝ :-)
Napisano 13 Listopad 200222 l A jaki jest ten serwerklicka? Bo pisalem do nigo to mi nie odpowiedzial... Jakbys mi mogl na maila wyslac albo na streama to by fajnie bylo. Stream: pileq Mail: [email protected] Z gory dzieki wielkie!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto